// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

رویداد کریسمس بازی World of Warcraft شروع شد

کمپانی بلیزارد در آستانه فرا رسیدن سال نو میلادی، رویدادی با حال‌و‌هوای این ایام برای بازی World of Warcraft برگزار کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد رویداد کریسمس و سال نوی بازی World of Warcraft را آغاز کرد و با آیتم‌ها و تزئینات سال نوی میلادی به دنیای آن یعنی Azeroth حال‌و‌هوایی متفاوت بخشید.

از محتویات قابل توجه این رویداد می‌توان به Feast of Winter Veil اشاره کرد که سرزمین اصلی دنیای وارکرفت یعنی Azeroth را با آیتم‌های کریسمس تزئین کرده است. گلوله‌های برفی بزرگ در نقاط Ironforge ،Orgrimmar و Dalaran از امروز که مصادف می‌شود با ۲۵ آذرماه، الی ۱۳ دی‌ماه (۱۶ دسامبر تا ۳ ژانویه) در نقاط مختلف دیده می‌شود.

در شب و روز سال نوی میلادی در حالی که به انجام کارها‌ی روزمره در دنیای Azeroth می‌پردازید شاهد آتش‌بازی‌هایی در آسمان خواهید بود. به نقل از Blizzard، این اتفاق از ۱۰ الی ۱۱ دی (۳۱ دسامبر تا ۱ ژانویه) در بازه‌های یک ساعته در مرکز شهر‌های هر نژاد رخ خواهد داد.

در انتها همانند سنت همیشگی، کاراکتر کوچک و دوست‌داشتنی Abominable Greench به WoW باز خواهد گشت و در Feast of Winter Veil حضور خواهد داشت. در صورتی که کاربران آن را شکست دهند می‌توانند از جوایز ارزنده‌ای بهره‌مند شوند. همچنین آیتم دیگری با نام Finely Tailored Holiday Veil نیز در Legion Dungeons تعبیه شده است که می‌توانید به جستجوی آن بپردازید. 

wow

رویداد کریسمس تنها بخشی از آپدیت بزرگ ماه دسامبر بازی World of Warcraft محسوب می‌شود. برای اطلاع از رویداد‌ها و محتویات آن می‌توانید به بلاگ بلیزارد مراجعه کنید. در خبر‌های دیگر، بسته گسترش دهنده Battle of Azeroth در حال توسعه است و به گفته سازندگان قرار است به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین محتویات به بازی راه پیدا کند.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین، می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی World of Warcraft در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده