// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

ایراد مدت زمان زیاد ذخیره نسخه سوییچ بازی Stardew Valley به‌زودی برطرف می‌شود

استودیو Chucklefish اعلام کرد که آپدیت بعدی بازی Stardew Valley ایراد مدت زمان زیاد ذخیره بازی را روی نینتندو سوییچ برطرف خواهد کرد.

چندی پیش استودیو چاکل فیش (Chucklefish) بازی محبوب و کشاورزی Stardew Valley را روی نینتندو سوییچ منتشر کرد. پس از آن کاربران این کنسول در رابطه با مدت زمان زیاد ذخیره بازی، گزارش ایرادی از پورت سوییچ این بازی داد‌اند، طوری که کاربران برای ذخیره بازی خود مدت زمان ۲۵ ثانیه را منتظر می‌مانند. حال در جدیدترین اخبار بازی استودیو چاکل‌فیش با انتشار توییتی، از بهبود مدت زمان ذخیره این بازی خبر دادند.

در ویدیوی منتشر شده از سوی سازندگان،‌ شاهد دو کنسول نینتندو سوییچ یکی با جوی‌کان‌های رنگی و دیگری با جوی‌کان‌های خاکستری هستیم. در حالی که نسخه رنگی آن برای ذخیره بازی مدت زمان ۲۵ ثانیه طول می‌کشد در آن سو سوییچ خاکستری با مدت زمان ۱۷ ثانیه بازی را ذخیره می‌کند. از آنجا که Stardew Valley یک بازی مستقل است باز با این حال ۱۷ ثانیه، مدت زمان زیادی برای ذخیره این بازی است.

سازندگان برای رفع این ایراد آپدیتی را برای بازی مذکور در نظر گرفته‌اند که قرار است به طور اختصاصی برای نینتندو سوییچ عرضه شود. البته به‌روزرسانی یاد شده ایرادات دیگری را برطرف می‌کند که پیش‌تر شاهد گزارش ایراداتی در بخش صدا و همچنین قفل شدن بازی در برخی از نسخه‌های این بازی بودیم.

باز با این حال هنوز تاریخ انتشار آپدیت جدید بازی Stardew Valley که برای رفع ایرادات یاد شده در نظر گرفته شده،‌ مشخص نشده است. بازی Stardew Valley هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید توییت یکی از سازندگان را در رابطه با مقایسه مدت زمان ذخیره بازی را مشاهده کنید.

با توجه به رفع ایراداتی که آپدیت بعدی در خود جای داده است،‌ همکاران توانستند مدت زمان ذخیره بازی را نیز کاهش دهند.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده