// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

Super Mario Odyssey رکورد تازه‌ای به نام خود ثبت کرد

بازی Super Mario Odyssey با عملکرد فوق العاده خود توانست لقب سریع‌ترین فروش در میان مجموعه Mario را در بازار آمریکا و اروپا به خود اختصاص دهد.

همه می‌دانستیم که قرار است بازی Super Mario Odyssey به یک بازی جذاب و عالی تبدیل شود ولی در این میان شخصی فکرش را نمی‌کرد که این بازی بتواند تنها در سه روز دو میلیون نسخه فروش داشته باشد و از سوی منتقدان، مورد استقبال فراوان قرار بگیرد.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، بازی Super Mario Odyssey توانسته است رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند و آن هم سریع‌ترین فروش در میان مجموعه ماریو در اروپا و آمریکا است. در آمریکا، بازی Super Mario Odyssey توانسته است ۱.۱ میلیون نسخه در پنج روز اول عرضه خود فروش داشته باشد. شعبه آمریکایی نینتندو همچنین اعلام کرده است که این رکورد در گذشته در دستان بازی New Super Mario Bros بوده است که در سال ۲۰۰۹ میلادی روی کنسول نینتندو Wii عرضه شده بود.

همچنین بازی Super Mario Odyssey تا به امروز پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوییچ در آمریکا بوده است. از طرفی متاسفانه میزان فروش بازی در اروپا اعلام نشده و همانند آمریکا، این بازی در این منطقه نیز توانسته رکورد سایر بازی‌های مجموعه Mario را شکسته و خود در صدر قرار بگیرد. در گذشته بازی Super Mario Galaxy 2 سریع‌ترین فروش را در اروپا به خود اختصاص داده بود. همچنین اعلام شده که بازی Super Mario Odyssey تا به امروز پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوییچ در اروپا نیز بوده است.

کنسول نینتندو سوییچ در آمریکا توانسته ۲.۶ میلیون دستگاه فروش داشته باشد و انتظار می‌رود تا پایان ماه مارس ۲۰۱۸ میلادی، فروش این کنسول به ۱۴ میلیون دستگاه در سراسر دنیا برسد. از طرفی با نزدیک شدن به تعطیلات سال میلادی، باید شاهد فروش بیش از پیش کنسول نینتندو سوییچ باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده