// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

محتوای Escape Mode بازی Prison Architect برای کنسول ها تایید شد

استودیو Introversion با انتشار تریلری محتوای Escape Mode بازی Prison Architect را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید کرد.

اگر منتظر آخرین بسته الحاقی بازی Prison Architect، ساخته استودیو اینتروورژن سافت‌ور (Introversion Software)، هستید، این اخبار بازی می‌تواند شما را خوشحال کند. سازنده این بازی به همراه ناشر آن یعنی کمپانی دابل ایلون (Double Eleven) رسما از بسته الحاقی Escape Mode این بازی که در سبک شبیه‌ساز مدیریت زندان ساخته شده است، رونمایی کرده‌اند.

در بسته گسترش دهنده جدید، همانطور که از نام آن پیدا است، کاربران در نقش زندانی در بازی حضور پیدا می‌کنند و وظیفه آنها نیز مشخص است: از زندانی که خودتان یا دیگران طراحی کرده‌اند، فرار کنید.

البته گفتنی است که DLC جدید محتوای بیشتری را در خود جای داده‌ است، اما سازندگان اطلاعاتی از آن منتشر نکرده‌اند و هنوز از جزئیات آن خبری منتشر نشده است.

دی‌ال‌سی Escape Mode قرار است در تاریخ نامشخصی از سال آینده میلادی برای نسخه کنسولی این بازی یعنی پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر شود. گفتنی است که محتوای یاد شده پیش‌تر برای پی سی منتشر شده و هم‌اکنون در دسترس است. در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار و قیمت این محتوا مشخص نشده است.

ماه ژوئن گدشته، محتوای پیشین این بازی با نام Psych Ward معرفی و منتشر شد. در محتوای یاد شده کاربران این قابلیت را داشتند که مدیریت ویژگی‌های جدیدی را همچون زندانی‌های دیوانه، پلیس و انواع اتاق،‌ بر عهده بگیرند. این اکسپنشن با قیمت ۳.۹۹ دلار برای خریداری در دسترس است.

بازی Prison Architect در ابتدا در تاریخ ۱۴ مهرماه ۹۴ (۶ اکتبر ۲۰۱۵) برای پی‌سی منتشر شد و پس از آن در ۸ تیرماه ۹۵ (۲۸ ژوئن ۲۰۱۶) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One نیز منتشر شد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته الحاقی Escape Mode بازی Prison Architect را تماشا و دانلود کنید.

| |

اگر از کاربران فعلی این بازی هستید، نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده