نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

شخصی هیولای گمشده‌ی بازی Bloodborne را پس از سه سال پیدا کرد

گیمرها سه سال پس از عرضه‌ی بازی Bloodborne توانسته‌اند هیولایی را پیدا کنند که تصور می‌شد از بازی کنار گذاشته است.

دشمنی که با نام The Flaming Undead Giant شناخته می‌شود پیشتر در رویداد PlayStation Experience سال ۲۰۱۴ معرفی شد. جایی که هیدتاکا میازاکی مشغول معرفی یکی از ویژگی‌های جدید بازی بود. در نمایشی که میازاکی با خود آورده بود این دشمن در یکی از سیاه‌چاله‌های Chalice بازی دیده شد. اما پس از این که بلادبورن در سال ۲۰۱۵ به صورت جهانی عرضه شد، بازیکنان هیچ گاه نتوانستند این موجود را پیدا کنند. بسیاری از گیمرها بر این باور بودند که این موجود در ادامه‌ی فرآید ساخت بازی از آن حذف شده است.

هم اکنون پس از سه سال از عرضه‌ی بازی و تلاش‌های فراوان و سفرهای بی‌شمار به سیاه‌چاله‌های مخوف بازی، یک کاربر موفق شده این هیولای گمشده را پیدا کند. کاربری که با نام KolbrotKommander شناخته می‌شود و در ردیت عضو گروه Tomb Prospectors است. اعضای این گروه همگی از متخصصان گشت و گذار در دانجن‌های Chalice بازی هستند. این کشف توسط کاربری به نام MorosNyx گزارش شده است. شما می‌توانید در ادامه ویدئویی که از این اکتشاف منتشر شده را مشاهده کنید. این ویدئو نخستین رونمایی از این موجود را نشان می‌دهد و سپس نشان می‌دهد که چگونه این بازیکنان توانسته‌اند بعد از سه سال آن را پیدا کنند.

برای دانلود از وبسایت آپارات اقدام کنید

MorosNyx توضیح می‌دهد که این هیولا که کمیاب ترین نوع از غول‌های بازی است (در کل جاینت‌ها به چندین شکل مختلف در بازی وجود دارند) بدون شک قبلا توسط افراد زیادی دیده شده. هانترهای زیادی ممکن است در گشت و گذارهایشان به چنین هیولایی برخورده باشند. اما گزارشی از آن منتشر نکرده‌اند. چرا که آنان نمی‌دانند با چیز مهمی روبرو شده‌اند و تصور می‌کنند این نیز یک اتفاق عادی است.

البته جاینت شعله افکن تنها موجود بسیار کمیاب دانجن‌های بلابورن نیست و موجودات کمیاب‌تر و بسیار ترسناک‌تری نیز در این دانجن‌های بازی پرسه می‌زنند. اما نکته‌ی جالب اینجاست که سه سال طول کشیده تا این هیولا در بازی پیدا شود. بازی بلادبورن در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 وارد بازار شد.

آیا شما قبلا این موجود را در بازی دیده بودید؟


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده