// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر هنگام عرضه نسخه سوییچ بازی DOOM

کمپانی بستدا با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی شوتر DOOM، آن را در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار داد.

در جریان اخبار بازی، نسخه سوییچ بازی DOOM که به طور غافل‌گیرانه در جریان استریم Nintendo Directo به همراه بازی Wolfenstein2: The New Colossus برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد، در دسترس کاربران قرار گرفت. ضمن اعلام این خبر ناشر آن یعنی کمپانی بتسدا تریلر هنگام عرضه پورت سوییچ این بازی را نیز منتشر کرد که گیم‌ پلی آن را نشان می‌دهد.

تریلر منتشر شده روند بازی را در دو حالت این کنسول یعنی دستی و روی داک به نمایش قرار می‌دهد. با اینکه به نقل از آنها بازی به طور «سفارشی شده» برای این کنسول پورت شده است به نظر می‌رسد سازندگان یعنی بتسدا و استودیو پنیک باتن (Panic Button) تمامی سعی خود را کرده‌اند که پورت این بازی روی نینتندو سوییچ را نزدیک به کیفیت نسخه دیگر کنسول‌ها ارایه دهند. همچنین در تریلری دیگر می‌توانید گیم‌پلی این بازی را روی سوییچ تماشا کنید و با محتوای آن بیشتر آشنا شوید.

بازی DOOM روی سوییچ شامل بخش تکنفره، حالت آرکید و تمامی نقشه‌های چند نفره (قابل دانلود به طور جداگانه) می‌شود. به نقل از برخی منتقدان، شاید نسخه سوییچ این بازی بهترین پورت آن محسوب نشود چرا که شاهد برخی ایرادات گرافیکی و همچنین افت فریم ریت در این پورت بوده‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه سوییچ بازی DOOM را تماشا کنید. بازی مذکور در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است و هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی، نینتندو سوییچ در دسترس است.

| |

 بازی مذکور در بررسی زومجی نمره خوب ۸ را از آن خود کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Doom را در زومجی مطالعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده