نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

ساخت فیلم Flashpoint ممکن است به موفقیت فیلم Justice League بستگی داشته باشد

طبق شایعات منتشر شده، ساخت یا عدم ساخت فیلم Flashpoint به موفقیت فیلم لیگ عدالت (Justice League) بستگی خواهد داشت.

اواخر این ماه، فیلم Justice League روی پرده‌های سینما خواهد رفت که در این فیلم قرار است شاهد حضور ابرقهرمان‌های محبوب دنیای دی سی در کنار هم باشیم. فیلم Aquaman (آکوامن)، فیلم بعدی دنیای سینمایی دی‌سی است که قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود و اواخر ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید این فیلم به پایان رسید. با این حال، اخیرا شایعاتی در مورد فیلم Flashpoint (فلش‌پوینت)، فیلم مستقل شخصیت فلش منتشر شده که ممکن است آینده این فیلم در خطر باشد. جاستین کرول، خبرنگار وب‌سایت ورایتی، در شماره جدید پادکست MeettheMoviePress گفت:

من فیلم‌های مختلفی از این دنیای سینمایی به‌خصوص فیلم Flashpoint، را اخیرا بررسی کرده‌ام. در حال حاضر جستجو برای یافتن کارگردان مناسب برای این فیلم تا زمان مشاهده عملکرد فیلم Justice League، متوقف شده است.

Flash in Justice League

اگر این خبر درست باشد، می‌توان کمپانی برادران وارنر را برای احتمال ضربه زدن به آینده فیلم Flashpoint سرزنش کرد. در ابتدا قرار بود سث گراهام-اسمیث کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، اما در اردیبهشت سال گذشته، او به علت اختلاف عقیده با برادران وارنر و دی‌سی از پروژه ساخت این فیلم جدا شد. پس از گراهام-اسمیث، ریک فامویوا جانشین او شد، اما در آبان سال گذشته فامویوا نیز پروژه ساخت فیلم The Flash را با دلایل مشابه گراهام-اسمیث ترک کرد. در حال حاضر، از رابرت زمکیس و کریستوفر میلر و فیل لرد به‌عنوان کارگردان‌های احتمالی فیلم Flashpoint نام برده می‌شود، اما هنوز کسی کارگردانی این فیلم را بر عهده نگرفته و فهرست منتشر شده نیز تاکنون تایید یا تکذیب نشده است.

پس از اینکه فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) با استقبال گسترده منتقدان و تماشاگران روبه‌رو و به موفق‌ترین فیلم این دنیای سینمایی تبدیل شد، کمپانی برادران وارنر ساخت دنباله این فیلم را تایید و اعلام کرد. فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت انگیز ۲) قرار است در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ۱۳۹۸) اکران شود. همچنین فیلم Shazam (شزم) در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم از سال آینده میلادی در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز شود و این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما برود. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Flashpoint تایید و اعلام نشده است.

Flash in Justice League

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده