نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

تاریخ اکران قسمت دوم فیلم Wonder Woman مشخص شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ دقیق اکران قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی Wonder Woman را اعلام کرد.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که قسمت دوم فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز)، در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردان و یکی از نویسندگان فیلم Wonder Woman، پتی جنکینز، هم‌اکنون در کنار جف جانز به عنوان ناظر دنیای سینمایی دی سی حضور دارد.

در قسمت دوم فیلم Wonder Woman، بار دیگر گل گدوت در نقش دیانا ایفای نقش خواهد کرد. البته هنوز کارگردان این فیلم مشخص نشده و کمپانی برادران وارنر تاکنون اعلام نکرده است که کارگردان قسمت دوم هم پتی جنکینز خواهد بود یا خیر.

چندی پیش در خبری خواندیم که شایعات از احتمال وقوع حوادث قسمت دوم در دهه ۸۰ میلادی حکایت دارند و دیانا این مرتبه به مقابله با نیروهای شوروی سابق در زمان جنگ سرد خواهد پرداخت.

Gal-Gadot

قسمت اول فیلم Wonder Woman موفقیت بالایی را هم برای کمپانی برادران وارنر در گیشه و هم برای کارنامه‌ی کارگردانش رقم زد. این فیلم توانست لقب پرفروش‌ترین فیلم کارگردانی شده توسط یک زن را در تاریخ سینما از آن خود کند. همچنین این فیلم تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی در ایالات متحده آمریکا شد.

در قسمت اول فیلم Wonder Woman، گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی و لوسی دیویس حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم را پتی جنکینز بر عهده داشت و فیلم‌نامه‌نویسان آن نیز جف جانز و آلن هینبرگ بودند. اکران فیلم Wonder Woman همچنان ادامه دارد و تاکنون چیزی نزدیک به ۷۷۱ میلیون دلار در گیشه فروش داشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده