نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

فیلمبرداری فیلم Aquaman به پایان رسید

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار آکوامن (Aquaman) رسما به پایان رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Aquaman خبر داده است. جیسون موموآ و امبر هرد با انتشار تصاویری از جشن پایان فیلمبرداری این فیلم در شبکه‌های مجازی، این خبر را رسما تایید و اعلام کردند. از اردیبهشت امسال، فیلمبرداری این فیلم در استودیو Village Roadshow در شهر گلد کوست در ایالت کوئینزلند استرالیا آغاز شده بود. بیشتر مراحل فیلمبرداری فیلم Aquaman در این استودیو انجام شده، اما بخشی از مراحل فیلمبرداری این فیلم در جزیره نیوفاندلند کشور کانادا، سیسیل ایتالیا و کشور تونس نیز انجام شده است. طبق گفته برادران وارنر، فیلمبرداری فیلم Aquaman حدود هفت ماه طول کشیده است.

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش در یک نقش نامشخص و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیش از فیلم Aquaman، شخصیت آکوامن قرار است در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز حضور داشته باشد که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) اکران شود. کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان بوده و ویل بیل نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. پیتر سفران، زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، جف جانز، جان برگ و راب کاوان، به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Aquaman حضور دارند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده