نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

فیلم Shazam در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد

دیوید اف سندبرگ، کارگردان فیلم شزم!‌ (!Shazam) تایید کرد که این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

فیلم Shazam در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم از سال آینده میلادی در کشور کانادا آغاز شود. با این حال، کمپانی برادران وارنر تاکنون تاریخ اکران و بازیگران این فیلم را رسما تایید و اعلام نکرده است. مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد، مبنی بر اینکه این کمپانی قصد دارد تا دو بازیگر مختلف را برای شخصیت شزم و بیلی بتسون در فیلم Shazam انتخاب کند. در شایعه‌ای دیگر که ماه شهریور امسال منتشر شد، گفته شد که جان سینا و جاشوا سس به جمع بازیگران فیلم Shazam اضافه شده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم تایید و اعلام شده است. در جریان یک پرسش و پاسخ در وب‌سایت ردیت که دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Shazam در آن شرکت کرده بود، او تایید کرد که این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود.

پیش‌بینی می‌شود که فیلم Shazam در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود، اما کمپانی برادران وارنر تا به امروز این تاریخ را تایید نکرده است. با این حال، در این تاریخ و دو تاریخ دیگر در سال ۲۰۱۹ قرار است فیلم‌های اقتباسی از دنیای دی سی کامیکس اکران شوند. با وجود این، تا همین چند ماه پیش سرنوشت فیلم Shazam در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما در تابستان امسال کمپانی برادران وارنر ساخت این فیلم را رسما تایید کرد. با این حال، سندبرگ تاریخ دقیق اکران این فیلم را تایید نکرده و ممکن است که تاریخ اکران فیلم Shazam در نهایت تغییر کند، اما به نظر می‌رسد که این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ و احتمالا این تاریخ اکران شود.

Shazam

در حال حاضر، تنها فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت انگیز ۲) رسما برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است، اما این احتمال وجود دارد که در سال ۲۰۱۹ شاهد اکران سه فیلم از دنیای کامیک دی‌سی باشیم. در سال ۲۰۱۶، برادران وارنر دو فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) را منتشر کرد و امسال نیز فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) اکران شده و فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز در ماه آینده اکران خواهد شد. با این حال، دی‌سی تنها یک فیلم برای سال ۲۰۱۸ دارد. فیلم Aquaman (آکوامن) قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.

با این حال، به نظر می‌رسد که فیلم Shazam قرار است پیش از اکران فیلم Wonder Woman 2 منتشر شود و می‌توان انتظار داشت که به‌زودی برادران وارنر اطلاعات دقیق‌تری را از این فیلم منتشر کند. با این حال، انتشار اولین فیلم مستقل شخصیت شزم پیش از اکران فیلم مستقل شخصیت‌های محبوبی چون بتمن، فلش، سایبورگ و گروه Green Lanterns می‌تواند کمی عجیب باشد. با وجود این، باید تا اعلامیه رسمی کمپانی برادران وارنر صبر کرد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده