نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi تریلر جدید آن را عالی می‌داند

رایان جانسون کارگردان فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) در صحبت‌هایش اعلام کرد که نباید تریلر جدید اثر مورد انتظار او را از دست بدهیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مشخص شده بود که قرار است تریلری جدید از فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) روز دوشنبه ۹ اکتبر (۱۷ مهر) یا به عبارتی امروز، به طور رسمی منتشر شود. در تیزر تریلری که دیروز از این اثر مورد انتظار منتشر شد ما شخصیت ری را دیدیم که شمشیر نوری خود را می‌چرخاند که می‌توان گفت خیلی جذاب بود. حال رایان جانسون کارگردان فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای از آنجایی که از این تریلر بسیار لذت برده و آن را خیلی دوست داشت به طرفداران خود و این فیلم اعلام کرد که اگر می‌خواهید بدون هیچ پیش زمینه قبلی و اینکه اصلا خبر داشته باشید چه اتفاقاتی می‌افتد این اثر را در ماه دسامبر ببینید، شاید بهتر باشد این تریلر را نگاه نکنید.

مطمئنا این حرف دیگر گفتن ندارد و از آنجایی که سینما دوستان به خوبی اطلاع دارند، کاملا می‌دانند که یک تریلر از یک فیلم هرچند کوتاه باشد و تا جایی که می‌تواند صحنه‌های مبهم را به تصویر بکشد، باز هم داستان را تا حدودی برای بیننده اسپویل می‌کنند. اما در میان این تریلرها، برخی اوقات تریلرهایی هم پیدا می‌شود که دیگر قسمت خیلی زیادی از داستان را برای بیننده فاش می‌کند و شاید این اصلا برای یک بیننده خوش‌آیند نباشد. حال نوع حرف زدن ریان جانسون و بیان عبارت «کاملا از دیدن آن اجتناب کنید» این موضوع را نشان می‌دهد که به همراه انتشار تریلر، یک فاش‌سازی یا اسپویل خیلی بزرگ هم در راه است و اگر شما قصد دیدن آن را دارید کاملا باید از موضوع اطلاع داشته باشید که ممکن است بخش زیادی از داستان را متوجه شوید. ما هنوز مطمئن نیستیم و نمی‌دانیم که در این تریلر تا چه حد از داستان فاش خواهد شد اما به زودی خواهیم فهمید. تریلر این فیلم قرار است در طی برنامه Monday Night Football که در شبکه ورزشی کمپانی دیزنی به نام ESPN پخش می‌شود، منتشر شود.

کارگردانی و نویسندگی جدیدترین قسمت از سری فیلم جنگ ستارگان به عهده رایان جانسون، کارگردان فیلم آجر (Brick) و فیلم لوپر (Looper) است و داستان از همانجایی آغاز می‌شود که در قسمت قبل یعنی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) رها شده بود. ما دوباره در این قسمت هم شاهد حضور بازیگران محبوبی مانند مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر، کری فیشر مرحوم در نقش ژنرال لیا اورگانا، آدام درایور در نقش کایلو رن، دیزی ریدلی در نقش ری، جان بویگا در نقش فین، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دامنل گلیسون در نقش ژنرال هاکس، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فاسما و اندی سرکیس در نقش سوپریم لیدر اسنوک خواهیم بود. برنده جایزه اسکار یعنی بنیسیو دل تورو، نامزد جایزه اسکار یعنی لورا درن و کلی ماری که بازیگری تازه‌کار است، از جمله بازیگرانی هستند که ما در فیلم The Last Jedi با آنها آشنا خواهیم شد.

این قسمت از دنباله‌ی سری فیلم Star Wars توسط کاتلین کندی و رام برگمن تهیه‌کنندگی می‌شود. از تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر می‌توان به جی جی آبرامز، جیسون مک گاتلین و تام کارنوفسکی اشاره کرد.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده