// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Rocket League میزبان دو اتومبیل از فیلم Fast and Furious می‌شود

استودیو Psyonix با انتشار تریلری اعلام کرد که دو اتومبیل جدید را از مجموعه فیلم Fast and Furious به بازی Rocket League اضافه خواهد کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس (Psyonix) اعلام کرد که محتوای بیشتری از مجموعه Fast and Furious را در قالب بسته الحاقی به بازی Rocket League اضافه خواهد کرد. سازندگان از دو اتومبیل جدید برای این بازی رونمایی کردند که قرار است در هفته آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد.

در حالی که محتوایی که در ماه آوریل به این بازی اضافه شد از فیلم جدید The Fate of the Furious بود، اما اکنون دو ماشین جدید از نسخه‌های قدیمی این مجموعه برای این بازی در نظر گرفته شده است. از فیلم The Fast and the Furious شاهد اضافه شدن اتومبیل Dodge Charger R/T 1970 و از فیلم 2Fast 2 Furious اتومبیل Nissan Skyline GT-T R34 1999 به این بازی راه پیدا می‌کند.

در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده بیندازید:

Rocket League

هر دو اتومبیل یاد شده با مجموعه‌ای از چرخ‌های جدید و سه برچسب منحصر‌به‌فرد به این بازی راه پیدا خواهند کرد. اتومبیل Charger به همراه آیتم‌های Alameda Twin ،Falmes ،Good Graces ،Rally ،Sinclair و Wheelman به بازی اضافه می‌شود؛ در حالی که به همراه اتومبیل Skyline شاهد اضافه شدن آیتم‌های 2Bold ،2Cool ،2Tuff ،Clean Cut ،The Clutch و Home Stretch هستیم. هر یک از بسته‌هایی که برای اتومبیل‌ها در نظر گرفته شده است با قیمت ۲ دلار برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

کاربرانی که ریجن آمریکای شمالی و اروپا را در اختیار دارند می‌توانند در تاریخ ۱۹ مهرماه (۱۱ اکتبر) به اتومبیل‌های جدید دست پیدا کنند. ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلری از بازی منتشر کردند که محتویات جدید را نشان می‌دهد. اگر از علاقمندان فیلم‌ Fast and Furious هستید باید بدانید که قرار است برخی از اتومبیل‌های این مجموعه نیز به بازی Forza Motorsport 7 راه پیدا کند.

این خبر روزی منتشر شد که تاریخ اکران فیلم Fast 9 نیز مشخص شد که قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. به نظر می‌رسد که نسبت به نسخه‌های پیشین برای تماشا کردن این فیلم باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم، اما باز شایعه‌ای حاکی از این است که کمپانی یونیورسال قصد دارد فیلمی فرعی بر اساس مجموعه Fast and Furious با حضور دواین جانسون و جیسون استاتهام، تولید و منتشر کند.

در ادامه می‌توانید تریلر محتوای Fast and Furious بازی Rocket League را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده