// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳

اطلاعاتی از بسته Champions’ Ballad بازی Zelda: Breath of the Wild منتشر شد

تهیه کننده بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اطلاعاتی از بسته الحاقی Champions’ Ballad منتشر کرد.

ژوئن گذشته، نینتندو در جریان نمایشگاه E3 2017 با انتشار تریلری از جدیدترین بسته الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با نام Champions’ Ballad رونمایی کرد. محتوای داستانی یاد شده برای عرضه در تعطیلات سال نوی میلادی برنامه‌ریزی شده است. سازندگان تا به امروز اطلاعات زیادی از این DLC منتشر نکرده‌اند، اما حال در جدیدترین اخبار بازی شاهد منتشر شدن جزئیاتی از آن هستیم.

ایجی آئونوما، تهیه‌کننده بازی Breath of the Wild، در ویدیویی در یوتیوب اعلام کرد که «پیام ویژه‌ای» را برای طرفداران در نظر گرفته است. وی نه‌تنها اعلام کرد که بسته الحاقی Champions’ Ballad تا انتهای سال جاری منتشر می‌شود، بلکه خاطرنشان کرد که نینتندو «به‌زودی» یک اعلامیه جدید از این بازی منتشر خواهد کرد. وی در ادامه افزود که نینتندو «زحمات زیادی» را برای این محتوا کشیده است و از طرفداران خواست که «کمی بیشتر شکیبایی کنند».

وی همچنین چهار مجسمه Amiibo را که به DLC جدید مربوط می‌شود، به معرض نمایش قرار داد. نینتندو در سپتامبر گذشته اعلام کرد که آمیبو‌های یاد شده در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه (۱۰ نوامبر) عرضه خواهد شد و بیشتر کاربران بر این باور بودند که بسته الحاقی Champions’ Ballad نزدیک به تاریخ یاد شده منتشر می‌شود.

چندی پیش رجی فیس ام (Reggie Fils-Aime)، مدیر شعبه آمریکای شمالی کمپانی نینتندو، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت کوتاکو اعلام کرد که جدیدترین بسته الحاقی بازی Breath of the Wild با مجسمه‌های آمیبو آن عرضه نخواهد شد. رجی فیس ام نیز همانند آئونوما از منتشر شدن اخبار بیشتر در آینده خبر داد. وی در این باره گفت:

ما به‌زودی تاریخ انتشار محتوای جدید را مشخص خواهیم کرد. البته گفتنی است که من روی تاریخ ۱۰ نوامبر (تاریخ عرضه آمیبو‌ها) حساب نمی‌کنم.

اگر قصد دارید که بسته الحاقی یاد شده را خریداری کنید باید مبلغ ۱۹.۹۹ دلار را برای آن در نظر بگیرید که در آن، دی‌ال‌سی پیشین بازی یعنی Master Trials که در تابستان سال جاری منتشر شد، گنجانده شده است. نینتندو چندی بیش با انتشار بیانیه‌ای گفت که Champions’ Ballad داستان شاهزاده زلدا را روایت می‌کند، ولی باز با این حال بازیکنان هدایت کاراکتر اصلی این بازی یعنی لینک را بر عهده می‌گیرند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته الحاقی Champions’ Ballad بازی Breath of the Wild را که پیش‌تر منتشر شده است، تماشا و دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای اطلاع از اخبار پیشین بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده