نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

نسخه کامپیوتر بازی Call of Duty: WWII بهترین نسخه آن خواهد بود

پس از عملکرد فنی مناسب نسخه بتای عمومی بازی Call of Duty: WW2 برای کامپیوتر، سازنده این نسخه یعنی استودیو ریون، وعده‌های جدیدی به بازیکنان پی‌سی داده است.

بازی Call of Duty: WWII مانند تمامی نسخه‌های اصلی سری Call of Duty برای کامپیوتر هم منتشر می‌شود. اما نسخه بتای بازی نشان داد که بر خلاف سال‌های گذشته، در نسخه پی سی بازی Call of Duty: WW2 با یک پورت ناقص و از سر باز شده طرف نیستیم.

جدا از مشکلات فراوان بتای بازی Call of Duty: WW2 که کاربران استیم هم مانند همیشه از خجالتش درآمدند، یکی از معدود نکات مثبت بتا به اجرای نسبتا خوب بازی روی سیستم‌های مختلف و حتی ضعیف‌تر باز می‌گشت. همچنین ویژگی‌هایی مانند نرخ فریم نامحدود و چندین ویژگی دیگر مثل پشتیبانی از رزولوشن 4K، وضعیت نسخه کامپیوتر را بسیار بهتر از گذشته کرده بود.

بازی Call of Duty: WWII

به نظر می‌رسد این موضوع اتفاقی نبوده؛ چرا که در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریون سافتور که مسئولیت پورت کردن نسخه کامپیوتر و ساخت حالت War بازی را بر عهده دارد، در مصاحبه‌ای با پی‌سی گیمر گفته است که امسال تلاش‌های ویژه‌ای برای ارائه یک بازی Call of Duty درست و حسابی برای بازیکنان پی‌سی صورت گرفته است. دوایت لوتشر، مدیر ارشد فناوری ریون می‌گوید:

معتقدم فضای جنگ جهانی دوم و مخصوصا این بازی برای بازیکنان کامپیوتر بسیار مناسب است؛ آن هم به شکلی که برخی بازی‌های اخیر این‌گونه نبودند.

به همین علت، این وظیفه ریون است که بازی‌ای ارائه دهد که هم در سطح انتظارات بازیکنان پی‌سی باشد و هم بتواند پاسخگوی بازخورد طرفداران از تجربه بتای بازی باشد. لوتشر می‌گوید:

معتقدم امسال انرژی تازه‌ای پلتفرم کامپیوتر را فرا گرفته است. ما واقعا معتقدیم که این همان سالی خواهد بود که نسخه کامپیوتر از بقیه نسخه‌ها بهتر می‌شود. این همان سالی است که نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم اعتماد بازیکنان پی‌سی را به خود جلب کنیم.

با توجه به سخنان لوتشر، می‌توان امیدوار بود که حداقل امسال نسخه کامپیوتر بازی Call of Duty تجربه‌ای آبرومند و در خور طرفداران بازی باشد؛ اتفاقی که در سال‌های اخیر شاهد رخ دادن آن نبودیم.

بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ سوم نوامبر (۱۲ آبان) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده