نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

شایعه: جان سینا و جاشوا سس به بازیگران فیلم Shazam پیوستند

اخیرا شایعه‌ای مبنی بر حضور بازیکن و سوپراستار محبوب به نام جان سینا و جاشوا سس بازیگر سریال Galavant در فیلم مورد انتظار شزم (Shazam) مطرح شده است.

در حال حاضر ما فعلا باید این خبر را تا زمانی که به صورت رسمی مطرح نشده، به عنوان یک شایعه در نظر بگیریم اما یک منبع موثق اعلام کرده که جان سینا بازیگر فیلم فاجعه (Trainwreck) و فیلم بامبل بی (Bumblebee) و همچنین جاشوا سس بازیگر سریال No Tomorrow و Galavant قرار است نقش شخصیت‌های اصلی فیلم شزم (Shazam) را ایفا کنند. 

دیوید اف سندبرگ کارگردان فیلم Shazam اخیرا به طور رسمی اعلام کرده بود که مراحل پیش تولید این فیلم اقتباسی براساس کتاب‌های کامیک کمپانی دی سی، کلید خورده است و در حال حاضر ما ایده‌هایی هم در رابطه با اینکه چه کسانی قرار است در این اثر به عنوان شخصیت‌های اصلی داستان ایفای نقش کنند در ذهن خود داریم.

براساس گزارشات اخیر سایت خبرگزاری That Hashtag Show، هر دو بازیگر اعلام شده یعنی جان سینا و جاشوا سس فعلا به عنوان گزینه‌های «آزمایشی» قرار است برای ایفای نقش در قالب شخصیت‌های اصلی فیلم شزم انتخاب شوند. به نظر می‌رسد که در این میان، نام فرد سومی هم در این لیست وجود داشت اما بعد از مدتی نام او از لیست خارج شده است.

John Cena - Joshua Sasse

سینا که نیاز به هیچ معرفی خاصی ندارد اما او چند سال گذشته در کنار حرفه اصلی خود بازیگری را هم آغاز کرد و تا به امروز در چند فیلم بزرگ و موفق نقش‌های خیلی خوبی را ایفا کرده است. او اخیرا قرار است در اسپین آف جدید فیلم تبدیل شوندگان (Transformers) یعنی فیلم Bumblebee هم حضور داشته باشد. در آن طرف هم ما جاشوا سس را داریم که بیشتر طرفداران او را به خاطر حضورش در سریال Galavant شبکه ABC می‌شناسند اما او علاوه بر این سریال، در مجموعه‌های دیگری مانند The Neighbors و No Tomorrow هم ایفای نقش کرده است. با اینکه این منبع تا به امروز اخبار بزرگ و مهمی را به ما رسانده اما فعلا تا زمان رسمی شدن این خبر باید آن را به عنوان یک شایعه و خبری بی پایه و اساس تلقی کنیم.

فیلم شزم داستان کاراکتر کتاب‌های کامیک کمپانی دی سی به نام «شزم» را حکایت می‌کند. داستان بیلی باستون که با گفتن کلمه جادویی «شزم» تبدیل به کاپیتان مارول و قدرتمندترین کشنده دنیا می‌شود. این نام متشکل از نام شش تا از خدایان و قهرمانان جهان باستان است که قدرت‌های آنها هم درون اسم‌هایشان نهفته است. این شش قدرت عبارتند از: دانش سلیمان، قدرت هرکول، استقامت و نیروی اطلس، توان و اقتدار زئوس، شجاعت آشیل سرعت مرکوری.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده