نویسنده: علیرضا قاسمی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

Shazam، فیلم بعدی دنیای سینمایی دی سی، وارد مراحل تولید خواهد شد

فیلم Shazam توسط کمپانی برادران وارنر و به کارگردانی دیوید سندبرگ وارد مراحل تولید خواهد شد.

در میان اخبار سینما و تلویزیون، Shazam، فیلم بعدی دنیای سینمایی دی‌سی، توسط کمپانی فیلم‌سازی برادران وارنر، وارد مراحل تولید خواهد شد. این پروژه، یکی از عناوین اصلی کمپانی وارنر برادرز از فهرست فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی بوده، اما همانند بسیاری دیگر از فیلم‌ها، پیشرفت این فیلم هم کند بوده است. در حالی که فیلم‌های دیگر دنیای سینمایی دی‌سی مانند The Flash و The Batman، در پشت صحنه دستخوش دگرگونی‌های عمده‌ای در فرآیند تولیدشان شدند، Shazam به عنوان تنها پروژه‌ای در این استودیو باقی مانده که گفته شده دائماً در حال توسعه‌ است.  

اما این هفته، با اعلام اینکه فیلمبرداری Shazam ابتدای سال آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد، سیگنال‌های مثبتی در جریان پیشرفت این فیلم ظاهر شد. حالا با انتشار اطلاعیه‌هایی جدی از سوی وارنر برادرز در رابطه با دنیای سینمایی دی سی در کامیک کان سن دیگو امسال، به نظر می‌رسد که طرح‌های تولید فیلم Shazam تایید شده‌اند. 

THR گزارش داده که فیلم Shazam، جهت عکس‌برداری در ابتدای زمستان سال جاری با هدف اکران فیلم در سال ۲۰۱۹ میلادی، برنامه‌ریزی شده است. بنابراین Shazam فیلم بعدی دنیای سینمایی دی‌سی برای آغاز فیلمبرداری خواهد بود. علاوه بر این، همان‌گونه که پیش از این شایعه شده بود، دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Lights Out، عهده‌دار کارگردانی Shazam خواهد بود. همچنین، پیتر سفرن، تهیه‌کننده‌ی پروژه‌هایی مانند Aquaman و Annabelle: Creation، در حال مذاکره برای سمت تهیه‌کنندگی این فیلم است. این گزارش همچنین شایعات گذشته مبنی بر حضور نداشتن دواین جانسون به عنوان Black Adam در فیلم Shazam را تایید می‌کند؛ اما در عوض فیلم اسپین‌آف Black Adam به صورت انحصاری و همزمان با Shazam توسعه خواهد یافت. 

این خبر تنها چند روز بعد از آن منتشر شده که وارنر برادرز سال ۲۰۲۰ را به عنوان زمان اکران دو فیلم تایید نشده از دنیای سینمایی دی‌سی وعده داد. با توجه به اینکه دنیای سینمایی دی‌سی در طول چند سال گذشته تا حدودی پیشرفت کرده است، به نظر می‌رسد که کمپانی وارنر برادرز قصد دارد چندین پروژه از دنیای سینمایی دی‌سی را به اختیار خود دربیاورد. 

همانند Aquaman، فیلم Shazam توسط دیوید سندبرگ، کارگردان مستعد فیلم‌های ترسناک، کارگردانی خواهد شد. سندبرگ در صنعت فیلم‌سازی با آثاری مثل Lights Out و Annabelle: Creation به خوبی شناخته شده است؛ پس او توانایی القاء شگفتی و کاریزما به این فیلم را دارد؛ فیلمی که قصد دارد برای چند سال آینده، یک فیلم ابرقهرمانی منحصربه‌فرد و خارق‌العاده بر پرده‌ی سینماها باشد. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده