// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

بازی رایگان این آخر هفته استیم مشخص شد

کاربران استیم می‌توانند بازی Warhammer 40000: Dawn of War III را این آخر هفته به رایگان تجربه کنند.

اگر جزو آن دسته از هواداران سری Dawn of War هستید ولی بنابه‌دلایل مختلف هنوز نتوانستید جدیدترین نسخه این بازی را خریداری یا تجربه کنید، این آخر هفته بهترین فرصت برای شما است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، بازی Warhammer 40000: Dawn of War III این آخر هفته به صورت رایگان در دسترس کاربران استیم قرار گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون این بازی را دانلود کرده و تا ساعت ۱۱:۳۰ شب (به وقت ایران) یکشنبه ۳۰ مهرماه (۲۲ اکتبر)، Dawn of War III را رایگان تجربه کنند. ظاهرا این رویداد به مناسبت آپدیت اخیر بازی با نام Endless War است.

در جریان به روزرسانی Endless War که کمپانی سگا، ناشر بازی Warhammer 40000: Dawn of War III، آن را بزرگ‌ترین آپدیت محتوایی بازی‌های استراتژی می‌داند، محتویات جدیدی به بازی اضافه شده است. در جریان آپدیت ذکر شده سه الیت جدید به همراه پنج پوسته تزئیناتی و تنظیمات مربوط به مسابقات شخصی سازی شده به Dawn of War III اضافه شده است.

در این میان اصلی‌ترین محتوا را می‌توان نقشه‌های جدید بخش چندنفره دانست. در جریان به روزرسانی Endless War سه نقشه جدید به نام‌های Shrine of Asruyan (برای حالت مبارزات یک به یک)، Serpent Chasm (برای حالت مبارزات دو به دو) و Da Extractor (برای حالت مبارزات سه به سه) به Dawn of War III اضافه شده است.

همچنین اگر علاقه‌مند به خرید بازی بودید، می‌توانید Warhammer 40000: Dawn of War III را با ۵۰ درصد تخفیف و قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید و تخفیف ذکر شده، تا ساعت ۸:۳۰ شب (به وقت ایران) روز دوشنبه یک آبان ماه (۲۳ اکتبر) اعتبار دارد. جدای از تمامی موارد ذکر شده، بازی Warhammer: End Times - Vermintide نیز با تخفیف در فروشگاه استیم قرار داشده شده و می‌توانید با پرداخت ۷.۵ دلار آن را خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده