نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

اولین تریلر فیلم Jurassic World 2 احتمالا همزمان با اکران The Last Jedi پخش می‌شود

به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) فاش شده است.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های تابستان سال آینده است. با این حال، تا به امروز اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است. در اسفند سال گذشته، یونیورسال اولین تصویر مفهومی رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرد. با وجود این تاکنون به‌جز چند تصویر منتشر شده از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم و یک بنر تبلیغاتی که هفته گذشته منتشر شد، هیچ تصویر رسمی‌ای از دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) منتشر نشده است. آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده دارد.

Jurassic World: Fallen Kingdom

بایونا در اصل جانشین کالین ترورو که کارگردانی فیلم Jurassic World را بر عهده داشته، شده است. با این حال، ترورو به همراه درک کانلی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. ترورو که کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) را پذیرفته بود، تصمیم گرفت که پیشنهاد کارگردانی دنباله فیلم Jurassic World را رد کند، اما ماه گذشته لوکاس فیلم از قطع همکاری با ترورو خبر داد و مدت کوتاهی بعد این کمپانی رسما جی جی آبرامز را به‌عنوان کارگردان و نویسنده جدید این فیلم انتخاب و معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom فاش شده است.

طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد که اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom قرار است کمی دیرتر از پیش‌بینی‌ها و انتظارات منتشر شود. در حال حاضر نمایشگاه Brand Licensing Europe در لندن در حال برگزاری است و حال فروشگاه Dirtees که با انتشار تصاویری متعدد در اینستاگرام خود خبرهای این نمایشگاه را پوشش داده است، خبر داده که اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom قرار است در ماه دسامبر و هم‌زمان با اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) منتشر شود. او گفته که از منابع نزدیک به یونیورسال که اخیرا یک جلسه را با لوکاس فیلم برگزار کرده‌اند، این خبر را شنیده است؛ اما این خبر هنوز توسط کمپانی یونیورسال تایید یا تکذیب نشده و با توجه به اینکه فیلم The Last Jedi دو ماه دیگر قرار است اکران شود، ممکن است این زمان تغییر کند.

Star Wars: The Last Jedi

با این حال، پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom قرار است در ماه نوامبر امسال منتشر شود، اما احتمالا یونیورسال تصمیم دارد از محبوبیت فیلم The Last Jedi و دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) برای تبلیغ فیلم خود استفاده کند. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده