نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

دیزنی و لوکاس فیلم بزودی در مورد آینده شخصیت پرنسس لیا تصمیم گیری خواهند کرد

کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم بزودی جلسه‌ای را برای تصمیم گیری و مشخص کردن آینده شخصیت پرنسس لیا برگزار خواهند کرد.

اوایل ماه دی کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، در سن ۶۰ سالگی در گذشت. حال طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، برخی از افراد کلیدی و مهم در مجموعه جنگ ستارگان بزودی دیدار خواهند کرد تا در مورد آینده شخصیت پرنسس لیا در این مجموعه تصمیم گیری کنند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، در حال حاضر مشخص شده که لیا نقش مهم و تاثیر گذاری در دو فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) و جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) خواهد داشت. (ادامه این متن ممکن است بخش مهمی از داستان قسمت هشتم جنگ ستارگان را برای شما فاش کند.) منابع نزدیک به این سایت گفته‌اند که لیا در دو صحنه بسیار مهم قسمت هشتم جنگ ستارگان حضور دارد که یکی از این دو صحنه‌، صحنه نبرد و مبارزه لوک اسکای‌واکر با کایلو رن خواهد بود. 

این منبع در ادامه اضافه می‌کند که نقش لیا قرار بود در قسمت نهم جنگ ستارگان از قسمت هشتم بزرگ‌تر و مهم‌تر باشد، با این حال، جزئیات بیشتری از صحنه‌هایی که لیا در این دو قسمت حضور دارد، منتشر نشده است. فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode VIII در تابستان امسال به پایان رسید هرچند که احتمالا بزودی بخش‌هایی از این فیلم دوباره فیلمبرداری خواهند شد. طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode IX از ماه آوریل ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. حال گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید این فیلم تا یک سال آینده آغاز نخواهد شد. طبق گفته منابع نزدیک به لوکاس فیلم، فیلمبرداری فیلم Star Wars: Episode IX از اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود.

با وجود آن که لوکاس فیلم گفته بود تغییری در صحنه‌های لیا در فیلم Star Wars: Episode VIII ایجاد نخواهد شد، اما فیلمسازان می‌توانند تصمیم بگیرند که لیا از قسمت نهم کاملا حذف و صحنه‌های این شخصیت در قسمت هشتم دوباره فیلمبرداری شوند. مجموعه جنگ ستارگان چندان با این موضوع غریبه نیست. هالیوود ریپورتر توضیح می‌دهد که فیلمنامه اصلی فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) تغییرات قابل توجهی داشته است و یکی از شخصیت‌ها که هویت آن فاش نشده، به طور کامل در فیلمنامه جدید حذف شده است. در فیلمبرداری دوباره فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) نیز که در تابستان امسال انجام شد، صحنه‌های بسیاری در این فیلم تغییر کرده‌اند.

Carrie Fisher

همچنین این احتمال وجود دارد که فیلمسازان تصمیم بگیرند که از فناوری CG به کار رفته در فیلم Rogue One برای صحنه‌های پرنسس لیا در فیلم Star Wars: Episode IX استفاده کنند. هرچند ممکن است دیزنی و لوکاس فیلم با توجه به هزینه بالای این فناوری، با آن مخالفت کنند. طبق گفته هالیوود ریپورتر، کالین ترورو، کارگردان فیلم Star Wars: Episode IX، با کاتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس فیلم، در روز ۱۰ ژانویه (۲۱ دی) ملاقات خواهد کرد تا در مورد گزینه‌های موجود صحبت کنند. فیلم Star Wars: Episode VIII در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد و فیلم Star Wars: Episode IX قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده برود.

فیشر دختر دبی رینولدز، بازیگر فیلم‌هایی چون Singin' in the Rain و Tammy and the Bachelor، و ادی فیشر، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی، است، رینولدز دو روز پس از فوت دخترش در سن ۸۴ سالگی درگذشتفیشر در حالی که تنها ۱۹ سال سن داشت،  اولین بار در فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) محصول سال ۱۹۷۷، در نقش پرنسس لیا بازی کرد و سپس در دو دنباله این مجموعه که جنگ ستارگان اپیزود پنجم: امپراتوری ضربه می‌زند (Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back) و جنگ ستارگان اپیزود ششم: بازگشت جدای (Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi) نام داشتند، بار دیگر در نقش لیا نقش آفرینی کرد. طبق گفته هالیوود ریپورتر، پنج شنبه هفته گذشته یک مراسم یادبود خصوصی و خانوادگی برای فیشر و رینولدز در بورلی هیلز برگزار شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده