نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Path of Exile طی سال ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود

استودیو Grinding Gear Games امروز اعلام کرد که بازی Path of Exile قرار است طی سال جاری میلادی برای ایکس‌باکس وان عرضه شود.

بازی Path of Exile در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک بازی رایگان از طریق استیم برای پی‌سی عرضه شد و استقبال بسیار خوب طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی را در پی داشت. این بازی به دلیل شباهت‌های زیادی که به سری Diablo داشت، توانست خیلی زود کاربران را جذب کند. حال استودیو Grinding Gear Games، سازنده بازی، در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام کرده که این اثر قرار است در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه شود.

نسخه ایکس‌باکس وان بازی نیز مانند نسخه پی‌سی رایگان خواهد بود و در زمان عرضه، شامل تمامی محتویات بازی، از جمله آپدیت نسخه 3.0.0 که Act 5 را به بازی اضافه می‌کند، خواهد بود. البته طبق اعلام سازنده بازی، کاربران ایکس‌باکس وان قرار نیست همراه با کاربران پی‌سی بازی را تجربه کنند و سرور‌های مجزایی برای دو نسخه بازی در نظر گرفته شده است. دلیل این امر هم تفاوت‌های جزئی در گیم‌پلی مثل نحوه استفاده از قدرت‌ها یا تفاوت تعداد فلاسک‌ها عنوان شده است. با این حال هر محتوایی که برای نسخه پی‌سی عرضه شود، قطعا برای نسخه ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد.

کریس ویلسون، رییس استودیو سازنده بازی، با انتشار متنی در مورد عرضه این اثر برای ایکس‌باکس وان گفت:

برای سه سال کاربران رایانه‌های شخصی از مبارزات هیجان‌انگیز، سیستم شخصی‌سازی کاراکتر عمیق و همچنین سیستم لوت اعتیاد‌آور بازی Path of Exile لذت برده‌اند. ما بیش از یک سال است که روی توسعه نسخه ایکس‌باکس وان بازی کار می‌کنیم و تجربه‌ای پدید آورده‌ایم که حس بازی کردن با ماوس و کیبورد را القا خواهد کرد.

هنوز تاریخ عرضه دقیق این بازی برای ایکس‌باکس وان اعلام نشده است. در پایان می‌توانید تریلری از گیم‌پلی بازی روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را تماشا کنید:

|


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده