نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بروزرسانی 3.5 بازی Final Fantasy XIV به همراه جزئیاتش منتشر شد

امروز بروزرسانی 3.5 بازی Final Fantasy XIV منتشر شد که تغییرات و محتویات جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

به تازگی آپدیت بازی Final Fantasy XIV منتشر شد و گروهی از تغییرات مختلف را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. همچنین این بروزرسانی برای افرادی که Final Fantasy XIV: Heavensward را خریداری و ثبت کرده‌اند محتویات جدیدی را ارایه می‌دهد.

در بروزرسانی بازی فاینال فانتزی شاهد پنج سناریو جدید برای ماموریت‌های اصلی هستیم. اولین ماموریت Tidings from Gyr Abania نام دارد و به کلاس‌های شاگرد جنگ یا جادو سطح ۶۰ نیازمند است. برای دسترسی به این سناریو باید پس از کامل کردن ماموریت اصلی An Ending to Mark a New Beginning به سراغ شخصی به نام Tataru بروید. دیگر ماموریت‌های این بروزرسانی مخفی هستند و در فهرست جزئیات بروزرسانی هم با علامت سوال مشخص شده‌اند. اما به طور کلی به نظر می‌رسد که تمامی ماموریت‌های جدید در واقع بخشی از یک خط ماموریت هستند و باید برای دسترسی به تک تک آن‌ها، ماموریت‌ها را به ترتیب انجام دهید.

در کنار ماموریت‌های اصلی شاهد ماموریت‌های فرعی، ماموریت‌های فرعی داستانی، ماموریت‌های مربوط به سلاح‌های انیما (anima)، ماموریت‌های beast tribe و ماموریت‌های Chronicles of a New Era در این بروزرسانی هستیم. در بخش مربوط به مدیریت خانه هم از این پس بازیکنان می‌توانند از داخل آپارتمانشان به delivery moogleها (موجودات بامزه جهان بازی که نقش پستچی را ایفا می‌کنند) دسترسی پیدا کنند. همچنین می‌توان از قاب عکس‌ها برای آویزان کردن نقاشی‌های خریداری شده از شخصیتی به نام Joyous Painter استفاده کنند، مبلمان جدید بچینند و چندین مورد دیگر نیز که شامل حال این بروزرسانی خواهد بود.

فهرست تغییرات بازی هم شامل بخش‌های مربوط به FATEها، treasure huntها، grand companieها و رابط کاربری بازی می‌شود. فهرست جزئیات بروزرسانی 3.5 بازی Final Fantasy XIV را می‌توانید از طریق وبسایت رسمی بازی تماشا کنید.

فاینال فانتزی 14 به تازگی بسته الحاقی جدیدی به نام Heavensward را دریافت کرده که بازخورد مثبت منتقدان را به دنبال داشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده