نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر هنگام عرضه بازی ReCore

تقریبا ۱۰ روز تا انتشار بازی ReCore باقی مانده است و با این حال مایکروسافت امروز تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد. با زومجی و تماشای تریلر همراه باشید.

ReCore یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال است که توسط استودیو آرماچر ساخته شده و مایکروسافت هم وظیفه انتشار آن روی ایکس‌باکس وان و پی‌سی را برعهده دارد. این بازی در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) عرضه می‌شود و اولین بازی‌ای است که از قابلیت Play Anywhere بهره می‌برد و با خرید آن روی هریک از پلتفرم‌های مذکور، نسخه مربوط به پلتفرم دیگر را هم رایگان دریافت خواهید کرد. با اینکه هنوز چند روزی تا عرضه بازی باقی مانده است، ولی مایکروسافت تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آ‌ن را تماشا کنید:

| |

این ویدیو توسط دکتر توماس آدامز، پدر جول آدامز، شخصیت اصلی بازی روایت می‌شود و شاهد هستیم که وی راهنمایی‌های زیادی به دخترش می‌کند تا کار راحت‌تری برای بقا در دنیای خشن بازی داشته باشد. همچنین شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی هم در ویدیو هستیم.

مایکروسافت همچنین ضمن انتشار این تریلر، از بازیگر نقش جول هم رونمایی کرد. اریک سوتور که در بازی Halo Wars 2 هم از صدای وی استفاده شده، نقش جول را ایفا کرده و صداگذاری‌های مربوط به وی را انجام می‌دهد. کانر ترینر، بازیگر فیلم‌های Stargate Atlantis و Star Trek: Enterprise هم وظیفه صداپیشگی دکتر آدامز را برعهده دارد. همچنین صداپیشگی شخصیت مرموز کای برن که اولین بار در تریلر فعلی شاهدش هستیم، بر عهده هری شام جونیور است. 

بازی ReCore برخلاف رسم رایج بازی‌های بزرگ با قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شود. مایکروسافت اعلام کرده که دلیل پایین بودن قیمت این بازی این است که «ریکور» یک IP جدید است و قیمت کم‌تر باعث می‌شود تا افراد بیشتری به خرید آن ترغیب شوند.

برای آشنایی بیشتر با این بازی، می‌توانید پیش‌نمایش آن را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده