// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۱

امکان استفاده از ابزارهای ماد برای کاربران پی سی Call of Duty: Black Ops 3 مهیا شد

اگر از طرفداران بازی Call of Duty: Black Ops 3 باشید، حتما از شنیدن خبر امکان استفاده از ماد در نسخه‌ی پی‌سی این بازی خوشحال خواهید شد.

پس از یک تست آلفای محدود که توسط استودیو تری‌آرک در ماه آپریل برای بازی Call of Duty: Black Ops III برگزار شد، حال این کمپانی از کاربران نسخه‌ی پی‌سی این بازی دعوت به عمل آورده تا از امکانات مربوط به ماد برای این بازی استفاده کنند. این امکان به عنوان قسمتی از بتای عمومی بازی است که بیانگر بخش بعدی توسعه‌ی بازی که بعدها به تکامل خواهد رسید و منتشر خواهد شد، است. این استودیو در رابطه با بتای عمومی این‌چنین گفته که:

بتای عمومی به ما کمک خواهد کرد که در صورت شرکت همگی در آن، باگ‌ها و ایرادات بازی را بهتر شناسایی کنیم و در صدد رفع آنها برآییم و در نهایت نیز به سمت امکانات کاملی از این بازی برای نسخه‌ی پی‌سی آن پیش برویم.

طریقه‌ی عملکرد بتای عمومی به این شکل است که بازیکنانی که تازه ماد بر روی بازی خود نصب کرده‌اند می‌توانند با سایر بازیکنانی که پیش‌تر این کار را کرده‌اند، بر روی سرورهایی که از لحاظ رتبه مرتب نشده‌اند (Unranked) بازی کنند. در حال حاضر پشتیبانی خاصی برای این‌گونه سرورها در نظر گرفته نشده اما در نظر داشته باشید که این امر به زودی محقق خواهد شد.

بازی Call of Duty: Black Ops 3

طبق توضیحات کمپانی اکتیویژن در شبکه‌ی استیم، کسانی که بازی Call of Duty: Black Ops 3 را در اختیار داشته باشند می‌توانند ابزار ماد را برای آن از طریق کتابخانه‌ی استیم (Steam Library Tool Section) به بازی اضافه کنند. در هنگام انتشار نهایی نیز امکاناتی مانند Radiant Level Editor و Asset Property Editor برای شما فراهم خواهند بود. برای پیدا کردن ماد مورد نظر خود نیز می‌توانید از طریق صفحه‌ی Steam Workshop مربوط به این بازی، جستجو کرده و از اجرای آن لذت ببرید.

همچنین کمپانی Activision در این باره گفته که به تلاش خود در راستای ارتقا و بهبود تجربه‌ی کاربران و امکان ساخت محتوای ماد سازی شده، در طی ماه‌های آینده ادامه خواهد داد. امکان استفاده از ماد در حالت بتای عمومی برای این بازی طبق برنامه ریزی‌های قبلی قرار است ۱۰ ماه پس از انتشار نسخه‌ی اصلی بازی که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ منتشر شد، آغاز شود. جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی Call of Duty نیز که Call of Duty: Infinite Warfare نام دارد قرار است ماه نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شود. اما کمپانی اکتیویژن هنوز در مورد پشتیبانی آن از ماد سخنی نگفته است. همچنین در نظر داشته باشید که برای نسخه‌ی پی‌سی این بازی، تنها مادهایی که برای این نسخه ساخته شده‌اند، قابل اجرا خواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده