نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Yooka-Laylee فعلاً برای نینتندو NX منتشر نمی‌شود

سازنده‌ی Yooka-Laylee می‌گوید که این بازی فعلاً، دستکم در روزهای آغازین انتشارش، برای کنسول نینتندو NX عرضه نمی‌شود.

بازی پلتفرمر و اکشن-ماجراجویی Yooka-Laylee قرار است به پلتفرم‌های مختلفی راه پیدا کند؛ اما درحالی که این بازی نسخه‌ی Wii U هم دارد، گویا در شرایط فعلی برنامه‌ای برای راهیابی آن به نینتندو NX، کنسول مرموز و رونمایی‌نشده‌ی کمپانی نینتندو، وجود ندارد.

دست‌اندرکاران پلی‌تونیک گیمز (Playtonic Games)، سازنده‌ی Yooka-Laylee، اخیراً طی گفت‌وگو با وب‌سایت دیجیتال فیکس (Digital Fix) در مورد پلتفرم‌های هدف این بازی صحبت کردند. به‌گفته‌ی آن‌ها تیم توسعه‌دهنده‌ی Yooka-Laylee، که اتفاقاً اعضای زیادی هم ندارد، به‌شدت درگیر آماده‌سازی بازی برای پلتفرم‌های فعلی است و در چنین وضعیتی این محصول، دستکم در آغاز انتشارش، برای NX عرضه نمی‌شود. پلی‌تونیک گیمز در این‌باره گفت:

در مرحله‌ی فعلی، ما تنها سعی داریم تا [بازی را] برای [پلتفرم‌هایی] عرضه کنیم که در کیک‌استارتر قول‌شان را داده‌ایم. همین هم برای ما، که تیمی ۲۰ نفره هستیم، کار سنگینی به شمار می‌آید!

Yooka-Laylee قرار است در ابتدای سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار شود؛ البته هنوز از زمان دقیق آن اطلاعی نداریم و سازندگان بازی در مصاحبه‌ی اخیرشان هم از اعلام کردن تاریخی مشخص طفره رفته‌اند. پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی (شامل ویندوز، مک و لینوکس) و همین‌طور Wii U پلتفرم‌هایی هستند که در آینده میزبان Yooka-Laylee خواهند بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده