// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

فصل دوم حالت رقابتی و نقشه جدید Overwatch هم‌ اکنون در دسترس است

با دردسترس قرار گرفتن بروزرسانی جدید بازی Overwatch، بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ای جدید در نقشه Eichenwalde پرداخته و فصل دوم حالت رقابتی را آغاز کنند. با زومجی همراه باشید.

ار ابتدا قرار بود بروزرسانی جدید بازی Overwatch در هفته آینده منتشر شود. حال این بروزرسانی در دسترس قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه فصل دوم حالت رقابتی بازی و همچنین بازی کردن در نقشه جدید Eichenwalde بپردازند. از طرفی در هفته پیش‌ روی، می‌توانید این بازی را به مدت یک هفته رایگان تجربه کنید.

فصل دوم حالت رقابتی بازی که فعلا در اختیار کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان قرار گرفته، با تغییراتی مواجه شده است. حال میزان توانایی شما و درصد آن در نوع بازی کردن و انتخاب‌ هم‌تیمی‌هایتان نقش بیشتری ایفا می‌کند. همچنین یک سری رده‌بندی‌های جدید نظیر برنز، نقره و طلا نیز به بازی اضافه شده است.

نقشه Eichenwalde که در اصل قلعه‌ای است در یکی از دهکده‌های آلمان، زادگاه شخصیت بسشن بحساب می‌آید. از این رو یک پوشش مخصوص برای این شخصیت که از نظر رنگ‌بندی با محیط تطابق دارد در نظر گرفته شده است. نکته جالب توجه این نقشه این است که در سرتاسر محیط می‌توانید ربات‌های مرده و تیکه تیکه شده را پیدا کنید. همچنین Eichenwalde آن‌چنان نقشه بزرگی نیست ولی دارای راه‌های مخفی است که می‌توانید از طریق آن‌ها دشمنان را غاقل‌گیر کنید.

در ادامه این بروزرسانی شاهد ضعیف شدن شخصیت گنجی هستیم. همچنین زانیاتا نیز تا حدی ضعیف شده و از آن طرف، دو شخصیت مرسی و می قوی‌تر از قبل شده‌اند.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده