نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

زمان عرضه آمیبوی Zelda: Breath of the Wild لو رفت؛ بازی احتمالا اسفند عرضه می‌شود

ظاهراً وب‌سایت انگلستانِ نینتندو تاریخ عرضه‌ی آمیبوهای Zelda: Breath of the Wild را لو داده و بنا به آن، این بازی احتمالاً تا نیمه‌ی اسفندماه منتشر خواهد شد.

کمپانی نینتندو (Nintendo) هنوز به زمان دقیق انتشار The Legend of Zelda: Breath of the Wild اشاره‌ای نکرده است؛ اما آن‌طور که از دیده‌ها و شنیده‌ها برمی‌آید، این بازی ممکن است در اواخر زمستان روانه‌ی بازار شود. به‌گزارش کاربران ردیت (Reddit) و به‌تایید وب‌سایت گیم‌اسپات، بخش انگلستان وب‌سایت نینتندو به‌تازگی تصاویری را از سری جدید مجسمه‌های آمیبو (Amiibo) در معرض دید کاربران قرار داده که در میان آن‌ها چند مجسمه از Breath of the Wild هم به چشم می‌خورد. وب‌سایت نام‌برده روز ۴ مارس ۲۰۱۷ (شنبه ۱۴ اسفند) را به‌عنوان زمان آغاز فروش این محصولات اعلام کرده است.

آمیبو های The Legend of Zelda: Breath of the Wild لو رفته در وب سایت نینتندو

تاریخ فوق می‌تواند به زمان انتشار زلدای جدید هم اشاره داشته باشد. پیش‌تر تنها می‌دانستیم که این بازی قرار است در یکی از روزهای سال ۲۰۱۷ منتشر شود؛ اما چنانچه گمانه‌زنی‌ها صحت داشته باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در نیمه‌ی اسفندماه یا حتی پیش از آن، Breath of the Wild را در فروشگاه‌ها ببینیم. تا امروز سابقه نداشته که آمیبوهای یک بازی پیش از منتشر شدن آن به بازار راه پیدا کنند و در نتیجه، برقرار بودن چنین وضعیتی در مورد زلدا و آمیبوهای‌اش هم منطقی به نظر می‌رسد. اقدام وب‌سایت نینتندو حتی می‌تواند ما را به این نتیجه برساند که نینتندو NX، کنسول جدید کمپانی ژاپنی، در میانه‌ی اسفند روانه‌ی بازار خواهد شد؛ البته در صورتی که زلدای جدید قرار باشد برای هر دو پلتفرم NX و Wii U به‌طور همزمان منتشر شود. کمپانی ژاپنی پیش‌تر گفته بود که NX را در مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) عرضه خواهد کرد.

از طرفی اگر به‌شکل دیگری به قضیه نگاه کنیم، تاریخ اعلام‌شده به روز شنبه اشاره می‌کند؛ درحالی‌که فروش بیشتر آمیبوها از جمعه‌ها آغاز شده است. شنبه همچنین روز نامعمولی برای انتشار بازی‌ها به شمار می‌رود. با این حساب، در نهایت آنقدرها هم نمی‌توانیم این تاریخ را جدی بگیریم و ظاهراً فعلاً کاری جز صبر کردن از دست‌مان برنمی‌آید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده