// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۲

ساموئل ال. جکسون: شخصیت Mace Windu جنگ ستارگان هنوز زنده است

ساموئل ال‌جکسون بعد از این همه مدت هنوز معتقد است که مِیس ویندو، شخصیت وی در سری فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars)، هنوز زنده است. با زومجی همراه باشید.

«این مطلب داستان فیلم‌های جنگ ستارگان را فاش می‌کند»

تا به حال ساموئل ال‌جکسون در سه قسمت از فیلم‌های جنگ ستارگان به نام‌های تهدید شبح (The Phantom Menace)، حمله کلون‌ها (Attack of the Clones) و انتقام از سیث (Revenge of the Sith) در نقش مِیس ویندو بازی کرده است. با این که وی در قسمت انتقام از سیث مرد ولی این هنرپیشه هالیوودی در جواب به سوال یکی از طرفدارانش گفته که هنوز باور نمی‌کند شخصیت میس ویندو مرده باشد.

این هوادار در صفحه توئیتر از ساموئل پرسیده بود که ایده کشته شدن این شخصیت چگونه شکل گرفت و وی در جواب گفته که مثل اکثر قسمت‌های جنگ ستارگان ایده این اتفاق را جورج لوکاس ارائه کرده بود:

جورج لوکاس به من گفت که وی تا به الان تمامی اشخاص مهم را طی قسمت‌های گذشته کشته است و خب تنها شخصیت که کشتنش می‌تواند معناگرا باشد شخصیت ویندو طی نسخه سوم است. من واقعا تعجب کردم و گفتم واقعا باید این اتفاق رخ دهد؟ نمی‌شود ویندو مجروح شود یا هر چیز دیگر؟ و او گفت نه! با این حال این شخصیت هنوز برای من زنده است!

به هر حال اگر این شخصیت هنوز زنده بود، احتمال داشت در فیلم‌های بعدی جنگ ستارگان شاهد حضورش باشیم که تا به امروز، اینگونه نبوده است.

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده