نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

تماشا کنید: ۱۲ دقیقه از گیم پلی جذاب بازی Shadow Warrior 2

بازی تیر‌اندازی اول شخص Shadow Warrior 2 یکی از بازی‌هایی است که برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده و هم‌اکنون توسط استودیوی Flying Wild Hog مراحل ساخت خود را طی می‌کند. با تماشای ۱۲ دقیقه از گیم‌پلی جذاب این بازی با زومجی همراه باشید.

بازی Shadow Warrior 2 یک شوتر اول شخص ساخته‌ی استودیوی لهستانی Flying Wild Hog است که قرار است در سال جاری میلادی توسط دیولور دیجیتال (Devolver Digital) برای پلتفرم‌های پی‌سی (ویندوزپلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی هنوز اعلام نشده است.

shadow warrior630wangدر سال ۲۰۱۳ یک نسخه‌ی بازسازی شده از قسمت اول این بازی یعنی Shadow Warrior منتشر شد که قسمت دوم را باید ادامه‌ی این نسخه نامید. داستان Shadow Warrior 2 پنج سال پس از نسخه‌ی سال ۲۰۱۳ روایت می‌شود. در این بازی، باز هم شما نقش نینجایی با شکل و شمایل امروزی به نام «لو وانگ» را به عهده می‌گیرید و باید با ارتشی از شیاطینی که به دنیا حمله کرده‌اند مبارزه کنید.

این بازی شامل بخش تک‌نفره و همکاری تیمی چهارنفره است. در حالت همکاری تیمی، هر بازیکن بازی را از دید لو وانگ، اما سایرین را با ظاهر نینجاهای دیگر می‌بیند. فضای این بازی هم نسبت به نسخه‌ی پیشین باز‌تر شده و داستان غیرخطی‌تر پیش می‌رود و شما آزادی عمل بیشتری خواهید داشت.

اخیرا ویدیویی از گیم‌پلی Shadow Warrior 2 منتشر شده است. با وجود اینکه این بازی هنوز در دست ساخت قرار دارد و تصاویر نشانگر نسخه‌ی نهایی نیستند، اما باز هم نوید یک شوتر اول‌شخص خوش‌ساخت را می‌دهند. در ادامه می‌توانید ۱۲ دقیقه از گیم‌پلی بازی زیبای Shadow Warrior 2 را تماشا کنید:

|

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده