نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۱

الکترونیک آرتز ساخته شدن دنباله بازی Unravel را تایید کرد

استودیو کلد‌وود اینتراکتیو، سازنده بازی موفق Unravel، برای ساخت دنباله این بازی مجددا با کمپانی الکترونیک آرتز همکاری خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Unravel یکی از بازی‌های متفاوت چند وقت اخیر بود که به لطف داشتن یک شخصیت کاموایی بسیار دوست‌داشتنی و المان‌های پلتفرمر جذاب و پازل‌های نسبتا خوب، توانست محبوبیت بالایی در بین گیمر‌ها کسب و نام استودیو سوئدی Coldwood Interactive را در صنعت بازیسازی مطرح کند. البته نباید نقش کمپانی Electronic Arts را هم در موفقیت‌های Unravel نادیده گرفت، چرا که این کمپانی بازی را منتشر کرد و حتی در جریان نمایشگاه E3 2015، بخشی را به معرفی این بازی اختصاص داد.

به دلیل همین حمایت‌های EA، استودیو کلدوود اینتراکتیو برای ساخت بازی بعدی خود هم مجدد با این ناشر همکاری خواهد کرد. بازی که طبق اعلام سایت گیم‌اینفورمر، دنباله Unravel خواهد بود. الکترونیک آرتز ضمن اعلام این خبر گفت:

ما در الکترونیک آرتز علاقه زیادی به کار کردن با تیم‌های بازیسازی خلاق داریم. به همین دلیل هم با افتخار اعلام می‌کنیم که با استودیو کلد‌وود اینتراکتیو برای همکاری در پروژه بعدی‌شان به توافق رسیده‌ایم. البته هنوز نمی‌توانیم جزییات زیادی در مورد این بازی ارائه دهیم و در آینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد. ولی از اینکه می‌توانیم مجددا با مارتین ساهلین و تیم بازیسازانش همکاری کنیم و شاهد ساخته شدن بازی بعدی آن‌ها باشیم، بسیار هیجان‌زده هستیم.

کمپانی EA ناشر بازی‌های بسیار بزرگ و AAA در سبک‌های ورزشی، تیراندازی اول‌شخص و حتی بازی‌های بزرگ موبایل است و به همین دلیل هم کسی انتظار نداشت که آن‌ها از یک استودیو بسیار کوچک تا این حد حمایت کنند. ولی این کمپانی با برداشتن این قدم و حال تمدید قرارداد همکاری، نشان می‌دهد که قصد دارد از آن شرکت پول‌پرستی که طرفداران تصورش را دارند، فاصله بگیرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده