نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

ایندیانا جونز با هریسون فورد و استیون اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۹ باز می گردد

ایندیانا جونز بدون شک یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخ سینما محسوب می‌شود. کمپانی دیزنی اعلام کرد قسمت پنجم و جدید مجموعه فیلم‌های فوق العاده پر طرفدار ایندیانا جونز با بازی هریسون فورد و کارگردانی استیون اسپیلبرگ برای اکران در سال ۲۰۱۹ کلید خورده است. با زومجی همراه باشید.

شاید به سختی بتوان کسی را پیدا کرد که از سینما چیزی سر در بیاورد و نام فیلم‌های ایندیانا جونز را نشنیده باشد. کمپانی دیزنی دیروز اعلام کرد که قسمت جدید فیلم‌های ایندیانا جونز را در سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینما‌ها خواهد برد. قسمت پنجم و جدید این مجموعه‌ی سرشار از ماجراجویی و هیجان در ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیرماه ۱۳۹۸) با هنرنمایی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز اکران خواهد شد. دیزنی همچنین تایید کرده است که کارگردانی این پروژه به عهده‌ی استیون اسپیلبرگ بزرگ، کارگردان چهار قسمت پیشین، خواهد بود.

همچنین خبر خوشحال کننده‌ی دیگر برای طرفداران این مجموعه این است که کاتلین کِنِدی و فرانک مارشال تهیه‌کنندگان کارکشته‌ی فیلم‌های ایندیانا جونز در این قسمت هم حضور دارند. آلن هورن، مدیر استودیو‌های والت دیزنی، در مورد قسمت جدید این فیلم گفته است:

ایندیانا جونز یکی از بزرگترین قهرمانان تاریخ سینماست و ما بی‌صبرانه منتظریم تا دوباره او را در سال ۲۰۱۹ به سینما‌ها برگردانیم. این اتفاق در یک پروژه‌ی فیلمسازی بسیار نادر است که شما ترکیب بی نقصی از کارگردان، تهیه کننده، بازیگر و شخصیت مطلوب را یکجا با هم داشته باشید و ما از از اینکه در این ماجراجویی با هریسون و استیون همراه شده‌ایم بسیار هیجان زده‌ایم.

برای فیلم جدید ایندیانا جونز هنوز نامی انتخاب نشده و از جزئیات داستان هم هنوز اطلاعاتی در دست نیست. بعلاوه، دیزنی تاریخ فیلمبرداری و سایر بازیگرانی که در قسمت جدید حضور خواهند داشت را مشخص نکرده است. اگر برنامه‌ی زمانبندی و اکران این فیلم با تاخیر رو به رو نشود، هریسون فورد، ستاره‌ی نا آشنای این فیلم، در آن زمان ۷۷ ساله خواهد بود!

فیلم ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورینآخرین فیلم مجموعه‌ی ایندیانا جونز، «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» نام داشت که در سال ۲۰۰۸ اکران شد. اگرچه که بسیاری از طرفداران این مجموعه از قسمت چهارم رضایت چندانی نداشتند اما گیشه‌ها حرفی دیگر می‌زدند. با وجود نارضایتی‌ها، فروش کلی این فیلم در آن زمان به رقم خیره‌کننده‌ی ۷۸۶ میلیون دلار رسید. مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز در بخش گیشه ۲ میلیارد دلار درآمد داشتند.

پیش از این اسپیلبرگ گفته بود که هیچ هنرپیشه دیگری جز هریسون فورد نقش ایندیانا جونز را بازی نخواهد کرد. همچنین فرانک مارشال‌، فردی که تا به حال در تمام فیلم‌های مجموعه ایندینا جونز یا تهیه کننده بوده یا تهیه کننده اجرایی، اعلام کرده بود که آنها دنبال پیدا کردن یک ایندینا جونز جدید نیستند و قصد ندارند درباره این شخصیت مانند جیمز باند عمل کنند.

نظر شما درباره‌ی قسمت جدید این مجموعه چیست؟ آیا بهتر از نسخه‌ی سال ۲۰۰۸ عمل خواهد کرد؟ آیا هریسون فورد پیر می‌تواند با سن بالا باز هم موفق ظاهر شود؟ نظرات خود را با زومجی درمیان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده