// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

جزئیات بیشتری از محتواهای سیزن پس دوم بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

کمپانی یو‌بی‌سافت اطلاعات جدیدی از محتوا‌های سال دوم بازی Rainbow Six Siege را منتشر کرد.

دو‌شنبه ۲۴ آبان کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که یک سال دیگر از بازی Rainbow Six Siege پشتیبانی کرده و ۱۵ روز بعد Season Pass سال دوم این بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. حال کمپانی یوبی‌سافت اطلاعات تازه‌ای از محتوا‌های در‌نظر گرفته شده برای سال دوم را اعلام کرد.

همان‌طوری که پیش از این اعلام شد، در سال دوم تعداد هشت Operator جدید از چهار کشور اسپانیا، لهستان، هنگ کنگ و کره‌جنوبی به همراه چهار نقشه با محوریت کشور‌های مذکور به بازی Rainbow Six Siege اضافه می‌شود. بر‌طبق برنامه‌ریزی کمپانی یوبی‌سافت، از این تعداد دو Operator در ماه فوریه ۲۰۱۷ (بازه زمانی بهمن تا اسفند) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. بر‌نا‌مه‌ زمان‌بندی انتشار محتوا‌های سال دوم بازی Rainbow Six Siege را در زیر مشاهده می‌کنید:

Rainbow Six Siege

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های نسخه Season Pass دسترسی فوری به تمامی Operator‌های جدید سال دوم است. در غیر این‌صورت باید تا فرا رسیدن تاریخ ارائه صبر کرده و با استفاده از ارز درون بازی اقدام به خرید جدا‌گا‌نه آن‌ها کنید. با در دسترس قرار گرفتن Season Pass سال دوم، نسخه مشابه سال اول دیگر قابل خرید نیست. حال این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توان Operator‌های سال اول را خریداری کرد. از آن‌جایی که خرید Season Pass سال دوم به معنای دسترسی به Operator‌های سال اول نیست، کمپانی یوبی‌سافت بسته‌الحاقی به نام Legacy Operator Bundle منتشر کرده که به ازای ۲۴۰۰ R6 Credit هر هشت Operator‌ را در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. Season Pass سال دوم شامل موارد متفاوتی اعم از ۶۰۰ R6 Credit، چالش‌های روزانه و ۱۰ درصد تخفیف در فروشگاه می‌شود که می‌توانید تمامی آیتم‌های این نسخه را در زیر مشاهده کنید:

Rainbow Six Siege

کمپانی یوبی‌سافت برای کسانی که برای اولین بار قصد خرید بازی Rainbow Six Siege را دارند، دو نسخه جدید در نظر گرفته است که با نام‌های Year 2 Gold Edition (شامل نسخه اصلی بازی و Season Pass سال دوم) و Complete Edition (شامل تمامی آیتم‌های Year 2 Gold Edition به همراه بسته الحاقی Legacy Operator Bundle) شناخته می‌شوند. محتویات این دو نسخه در زیر قابل مشاهده است:

Year 2 Gold Edition هم‌اکنون با قیمت ۸۰ دلار بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس بوده و دارندگان پلتفرم ایکس‌باکس وان می‌توانند در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) نسبت به خرید این نسخه اقدام کنند. همچنین Complete Edition با قیمت ۱۰۰ دلار بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی قابل خریده بوده و نسخه ایکس‌باکس وان نیز سه‌شنبه هفته آینده ارائه می‌شوند. تاریخ عرضه نسخه پلی‌استیشن 4 اعلام نشده است. جزئیات بیشتری از محتوا‌های سال دوم بازی Rainbow Six Siege در رویداد Six Invitational که از سه تا پنج فوریه (۱۵ تا ۱۷ بهمن) برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده