// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

کارگردان Heroes of The Storm از تیم سازنده این بازی جدا شد

داستین برودر اعلام کرده است که از تیم سازنده بازی Heroes of The Storm جدا شده و بر روی پروژه دیگری کار می‌کند.

داستین برودر، کارگردان بازی Heroes of The Storm، اعلام کرده که از تیم ساخت این بازی جدا شده و در حال کار بر روی پروژه‌ای جدید است. آلن دبیری، یکی از کارمندان قدیمی بلیزارد، به جای وی در تیم سازنده Heroes of The Storm قرار خواهد گرفت. داستین برودر در این باره می‌گوید:

واقعا گرفتن این تصمیم برای من بسیار سخت بود. با این حال هنوز پنج شب در هفته وقت خود را صرف Heroes of Storm کرده و به بازی کردن مشغول می‌شوم. همچنین کار کردن و بودن در این تیم خلاق بهترین تجربه در دوران حرفه‌ای من بوده است. ولی موردی که باعث آسوده خاطر شدن من می‌شود، این است که آینده این بازی در دستان شخص درستی قرار گرفته است.

برودر در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده است که وی در چند ماه گذشته در حال انتقال جایگاه خود به آلن دبیری به‌عنوان کارگردان جدید این بازی بوده است. وی در گذشته در نقش کارگردان فنی بازی Heroes of The Storm مشغول به کار بوده است. برودر در این باره می‌گوید:

آلن از همان ابتدای ساخت بازی Heroes of The Storm چه در بخش کارگردانی فنی بازی و چه در دیگر بخش‌ها با ما همکاری داشته است. همچنین آلن جز آن دسته از کاربران همیشه فعال جامعه Heroes of The Storm است. در اکثر بحث‌های انجمن بازی شرکت کرده یا همیشه اخبار سایت ردیت را با ما در میان می‌گذارد. وی بی‌وقفه برای بهتر شدن قهرمان‌های بازی کار می‌کند و من بسیار خوشحال هستم که آلن دبیری به‌عنوان کارگردان بازی، Heroes of The Storm را رو به جلو خواهد برد.

در آخر داستین برودر اعلام کرده که سال ۲۰۱۷ میلادی، سال بزرگی برای این بازی خواهد بود و متاسفانه اطلاعاتی از پروژه‌ای که در دست گرفته منتشر نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده