نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر سینمایی جدید The Last Guardian

سونی دقایقی پیش یک تریلر سینمایی جدید و بسیار زیبا از The Last Guardian منتشر کرد.

بازی The Last Guardian بالاخره پس از سپری شدن نزدیک به ۱۰ سال از آغاز ساختش، به‌زودی عرضه خواهد شد. به همین مناسبت اخیرا فومیتو یوئدا، کارگردان بازی، صحبت‌هایی در مورد آن داشته و البته یک تریلر سینمایی جدید هم توسط سونی، ناشر بازی، منتشر شده است. یوئدا در صحبت‌های خود به مواردی اشاره کرد که در ساخت این بازی، از آن‌ها الهام گرفته است و از بازی‌هایی مثل Prince of Persia، Another World و به طرز عجیبی Virtua Fighter به عنوان منبع الهام نام برد. وی گفت:

قبول دارم که شاید حضور Virtua Fighter در بین این بازی‌ها کمی عجیب باشد، ولی همه این آثار از یک پیچیدگی خاص در زمینه انیمشین‌ها بهره می‌برند که این مورد در بازی ما هم دیده می‌شود.

وی در ادامه به حسی اشاره کرد که انتظار دارد طرفداران در پایان بازی داشته باشند:

اگر در پایان بازی طرفداران حس کنند که شخصیت تریکو در بازی حضور داشته است و به عبارتی توانسته باشند با وی ارتباط برقرار کنند، ما به هدف خودمان رسیده‌ایم. به شخصه اصلا اهمیتی به اینکه بازی فروش خوبی داشته باشد یا خیر نمی‌دهم. البته شاید سونی در این مورد نظر دیگری داشته باشد!

یوئدا همچنین اعلام کرد که شاید همه بازی‌های استودیو Team Ico یعنی Ico، Shadow of the Colossus و The Last Guardian در یک جهان مشترک جریان داشته باشند. با این حال قرار نیست در بازی جدید این استودیو اشاره‌ای به این مورد شود و طرفداران باید با استفاده از تصورات ذهنی خودشان به این نتیجه برسند.

در پایان می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید که به رابطه شخصیت اصلی بازی و تریکو اشاره دارد:

|

The Last Guardian قرار است ۱۶ آذر در آمریکا، ۱۷ آذر در اروپا و استرالیا و ۱۹ آذر هم در انگلیس به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده