نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

استودیو ریسپاون: شاید Titanfall 3 هرگز ساخته نشود

استودیو ریسپاون اخیرا گفته که مطمئن نیست Titanfall 3 ساخته خواهد شد یا خیر.

بازی Titanfall 2 اخیرا عرضه شد و استقبال خیلی خوب گیمر‌ها و منتقدین را در پی داشت. چندی پیش الکترونیک آرتز اعلام کرد که قطعا برنامه‌های زیادی برای آینده سری تایتان‌فال دارد. با این حال استودیو ریسپاون، سازنده بازی، اخیرا گفته که هنوز مطمئن نیست که آیا Titanfall 3 ساخته خواهد شد یا خیر. وینس زامپلا، رییس این استودیو، در این مورد گفت:

تایتان‌فال ۲ عرضه بسیار موفقی داشت و ما از اینکه بازی توانست امتیاز‌های عالی از منتقدین دریافت کند بسیار خوشحال هستیم و از نظر مالی هم عملکرد بازی بد نبود و شاید کمی برای قضاوت در مورد عملکرد مالی بازی زود باشد. ما قطعا دوست داریم که داستان این بازی را بیش‌تر بسط بدهیم ولی هنوز مطمئن نیستیم که آیا نسخه سوم ساخته می‌شود یا خیر.

تایتان‌فال ۲ فروشی حتی کم‌تر از نسخه اول خود در زمان عرضه داشت و این در حالی است که بازی نمره‌های بسیار خوبی را دریافت کرده است. افراد زیادی تاریخ عرضه بازی را که بین دو بازی Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare بود، دلیل عملکرد ضعیف بازی می‌دانند. زامپلا در این مورد هم گفت:

به نظرم عرضه بازی در این بازه کمی عجیب است. مخصوصا عرضه نزدیک آن به نسخه جدید کال آف دیوتی که بازی استودیو قبلی من است و آن‌ها بازی را عرضه کرده‌اند که شخصا نقش زیادی در ساخته شدن ریشه‌های آن داشته‌ام و اعضای جدید همان فرمول‌ها را با کمی تغییر در بازی جدید استفاده کرده‌اند. این‌ها باعث می‌شود تا حس کنم که همه‌چیز علیه من است، ولی خب من می‌توانم با این شرایط کنار بیایم!

البته زامپلا فقط الکترونیک آرتز را مقصر عرضه بازی در این تاریخ نمی‌داند. چرا که طبق توافق بین ریسپاون و EA، برای تعیین زمان عرضه بازی باید هر دو طرف موافقت خود را اعلام کرده باشند. با این حال رییس ریسپاون اعتقاد دارد که اگر این تصمیم تنها برعهده وی بود، احتمالا بازی را در تاریخ دیگری روانه بازار می‌کرد.

اگر تا به حال سراغ بازی Titanfall 2 نرفته‌اید، بد نیست نگاهی به بررسی آن در زومجی داشته باشید. میثم خلیل زاده نمره ۹ را به این بازی داده و در خلاصه نقد خود نوشته است:

Titanfall 2 با بخش چندنفره فوق العادش، موسیقی گوشنوازش و گیم‌پلی عالی‌اش، اونقدر سرگرم کننده هست که بتوانیم آن را یکی از بهترین شوترهای نسل حاضر بدانیم. هرچند بخش تک‌نفره روایتی کوتاه را ارائه‌ می‌دهد؛ اما، همچنان ارزشمند و زیبا بوده و بسیار سرگرم‌کننده است. اگر بازی بتلفید ۱ و کال آف دیوتی نتوانستن شما را به سمت خود جذب کنند، نگران نباشید، چون تایتان‌هایی در انتظار شما برای هدایت شدن هستند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده