نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر جدید فیلم Kong: Skull Island

تریلر جدید فیلم Kong: Skull Island یک کینگ کونگ عصبانی و البته موجودات خشن دیگر را نمایش می‌دهد!

پس از اینکه در جریان نمایشگاه کامیک‌کان ۲۰۱۶ شاهد انتشار اولین تریلر از فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) بودیم، حال کمپانی لجندری دومین تریلر این فیلم را نیز منتشر کرده است. در این تریلر علاوه بر اینکه شخصیت کینگ کونگ را مشاهده می‌کنیم، متوجه می‌شویم که در این جزیره موجودات بسیار خشن دیگری نیز وجود دارند که زندگی را برای انسان‌های حاضر در جزیره به جهنم تبدیل می‌کنند. در ادامه می‌توانید تریلر را تماشا کنید:

|

در فیلم Kong: Skull Island بازیگرانی چون تام هیدلستون، بری لارسون، ساموئل ال. جکسون و جان گودمن حضور دارند. کارگردانی این فیلم را نیز جُردن ووگت رابرتس برعهده دارد. وی اخیرا طی مصاحبه‌ای که داشت، اعلام کرد که پیش از نسخه‌های متعددی از کاراکتر کنگ به تصویر کشیده شده است ولی نسخه‌ای که در این فیلم شاهد آن خواهیم بود، حس و حال مخصوص به خود را خواهد داشت.

Kong: Skull Island بخشی از جهان هیولایی است که با همکاری وارنر و لجندری ساخته می‌شود. پس از موفقیت فیلم Godzilla در سال ۲۰۱۴، این دو کمپانی برای خلق یک جهان هیولایی به توافق رسیدند و از این مجموعه، فیلم Godzilla 2 در سال ۲۰۱۸ و Godzilla Vs Kong هم در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

تاریخ اکران Kong: Skull Island هم ۲۰ اسفند ۹۵ (۱۰ مارس ۲۰۱۷) است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده