// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

اولین بسته الحاقی بازی Darkest Dungeon بنام The Crimson Court معرفی شد

استودیو رد هوک در جریان یک خبر، اولین بسته الحاقی بازی Darkest Dungeon را معرفی کرد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی استودیو ردهوک، سازنده و ناشر بازی Darkest Dungeon، این استودیو اخیرا اولین بسته الحاقی این بازی را معرفی کرده است. بسته الحاقی The Crimson Court در اوایل سال آینده میلادی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن VR، لینوکس و مک عرضه خواهد شد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از جزئیات این بسته الحاقی منتشر نشده و تنها یک عکس هنری بسیار زیبا از این بسته الحاقی منتشر شده است.

Darkest Dungeon: The Crimson Court

بازی Darkest Dungeon در تاریخ ۸ مهرماه (۲۷ سپتامبر میلادی) برای پلتفرم‌ پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بازی در اوایل سال جاری برای رایانه‌های شخصی و سایر سیستم‌های عامل پی‌سی در دسترس قرار گرفته بود.

این بازی در ابتدا قرار بود زودتر عرضه شود ولی توسط تیم سازنده در ماه آوریل میلادی تاخیر خورد. این کار باعث شد تا استودیو سازنده بتواند بیشتر بر روی همخوانی این بازی با کنترلر پلتفرم‌ها کار کند. در ادامه اخبار گفته شده بود که یک سری محتویات جدید برای رایانه‌های شخصی در نظر گرفته شده که همزمان با عرضه رسمی این بازی بر روی پلتفرم‌های سونی، در اختیار آن‌ها نیز قرار خواهد گرفت. در حال حاضر Darkest Dungeon شامل ۱۵ قهرمان و  ۴۰ رویداد و مرحله داخل شهر است که می‌توانید این بازی را با قیمت ۲۵ دلار از فروشگاه پلی‌استیشن خریداری کنید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده