نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

آنا کندریک می خواهد در فیلم بتمن بن افلک بازی کند

آنا کندریک از علاقه‌مندی خود برای بازی در فیلم بتمن (The Batman) به کارگردانی بن افلک خبر داد.

چندی پیش بن افلک و آنا کندریک مهمان شبکه MTV بودند که این برنامه بخشی از تور مطبوعاتی فیلم جدید این دو بازیگر به نام حسابدار (The Accoutant) بوده است. اما در بخشی از این برنامه در مورد فیلم جدید بتمن به کارگردانی بن افلک، بحث شد. از افلک در مورد فیلم جدید بتمن که او کارگردانی آن را بر عهده دارد، پرسیده شد. افلک در جواب گفت:

این یک ایده است و در حال حاضر این فیلم وجود ندارد پس هنوز چیزی برای ارائه وجود ندارد، اما برنامه‌ای برای ساخت فیلم بتمن وجود دارد و در جریان است.

پس از آن کندریک گفت که او دوست دارد در فیلم جدید بتمن در نقش رابین و حتی بتمن بازی کند. افلک در پاسخ گفت که او مطمئن نیست که کندریک حتی بتواند در نقش رابین در فیلم بتمن بازی کند. کندریک هم در جواب گفت که این خبر بسیار خوبی نیست و به شوخی از افلک انتقاد کرد و در ادامه مصاحبه از اینکه در طول تاریخ همیشه مردان نقش بتمن و رابین را به تصویر کشیده‌اند، انتقاد کرد و گفت که این تفکر مردسالارانه در سال ۲۰۱۶ باید به پایان برسد. افلک در ادامه در مورد رویاهای او که به حقیقت نپیوسته است نیز صحبت کرد، او به شوخی گفت که تصمیم داشت در فیلم آوازخوان حرفه‌ای (Pitch Perfect) بازی کند، اما در نهایت وی در این فیلم بازی نکرد و کندریک جانشین او در این فیلم شد.

New Batman Suit Revealed for Justice League

افلک که علاوه بر بازی در نقش بروس وین / بتمن، کار نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم مستقل بتمن را نیز بر عهده دارد، پیش از این اعلام کرده بود که ممکن است The Batman نام فیلم جدید شوالیه تاریکی باشد، با این حال، افلک مدتی پس از این مصاحبه گفت که هنوز عنوانی برای فیلم مستقل بتمن در نظر گرفته نشده است. مدتی پیش، زک اسنایدر، کارگردان فیلم لیگ عدالت (Justice Leagueاولین تصویر از لباس جدید شخصیت بتمن با بازی بن افلک، را منتشر کرده بود.

چندی پیش، جفری بیکز، رئیس کمپانی تایم وارنر، گفته بود که فیلم جدید بتمن احتمالا تا یک و نیم سال دیگر منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که اشاره بیکز به زمان انتشار فیلم بتمن در ۱۸ ماه آینده است یا زمان شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم. با این وجود طبق صحبت‌های افلک به نظر می‌رسد بیکز به زمان شروع تولید فیلم بتمن اشاره کرده است. بن افلک ماه گذشته تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کند.

فیلم The Accountant نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرده است و جمعه هفته گذشته به روی پرده رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده