نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

احتمال انتشار فیلم بتمن بن افلک تا یک و نیم سال دیگر

طبق صحبت‌های جفری بیکز، رئیس کمپانی تایم وارنر، فیلم جدید بتمن احتمالا تا یک و نیم سال دیگر منتشر خواهد شد.

در حالی که بن افلک برای بازی در نقش بروس وین / بتمن، همچنان در تولید و فیلمبرداری فیلم لیگ عدالت (Justice League) حضور دارد و کار می‌کند، مراحل پیش تولید فیلم مستقل بتمن (Batman) مدتی است که آغاز شده است، بن افلک علاوه بر نقش آفرینی دوباره در نقش بتمن، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. طبق تصویری آزمایشی که حدود یک ماه پیش منتشر شد، مشخص شد که شخصیت دث‌استروک (Deathstroke) قرار است آنتاگونیست اصلی فیلم مستقل بتمن باشد. این تصویر در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Justice League ضبط شده بود.

حال جفری بیکز، رئیس کمپانی تایم وارنر، به تازگی اشاراتی به زمان انتشار فیلم بتمن کرده است. طبق خبری که وب‌سایت کامیک‌بوک منتشر کرده است، بیکز در یک کنفرانس که با حضور سرمایه گذاران برگزار شد، طی صحبت خود اعلام کرد که فیلم بتمن تا ۱۸ ماه آینده قرار است منتشر شود. او اشاراتی در رابطه به واکنش مثبت طرفداران نسبت به حضور بن افلک و تصویری که وی از این ابر قهرمان در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) که امسال به روی پرده رفت، به تصویر کشید، داشت و در رابطه با آن صحبت کرد. بیکز می‌گوید:

ریبوت شخصیت بتمن با بن افلک یک موفقیت بزرگ بود. او اکنون به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در فیلم Justice League حضور دارد و به تیم کمک می‌کند. بن اعلام کرده است که برای کارگردانی، بازی و نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن حضور دارد و در حال آماده شدن برای آن است. من فکر می‌کنم که حدود یک و نیم سال دیگر منتشر خواهد شد. بنابراین، استراتژی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، کار می‌کند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که اشاره بیکز به زمان انتشار فیلم بتمن در ۱۸ ماه آینده است یا زمان شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم، با این وجود طبق برنامه‌ای که دی‌سی در حال حاضر برای انتشار فیلم‌های خود تا سال ۲۰۲۰ دارد، بعید به نظر می‌رسد که فیلم بتمن در سال ۲۰۱۸ اکران شود. بن افلک ماه گذشته تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کند.

شخصیت دث‌استروک نخستین بار در کامیک The New Teen Titans در سال ۱۹۸۰ معرفی شد و این مزدور همیشه مسلح در طیف گسترده‌ای از کامیک‌های دی‌سی طی سال‌های اخیر حضور داشته است. او علاوه بر اینکه دشمن شخصیت بتمن است، دشمن اصلی کماندار سبز (Green Arrow) نیز است. در تلویزیون، دث‌استروک با بازی مانو بنت به عنوان دشمن اصلی کماندار سبز در فصل دوم سریال کماندار (Arrow) حضور داشت. این شخصیت همچنین در دنیای بازی نیز از جمله Batman: Arkham Knight و Batman: Arkham Origins حضور داشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده