نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

بن افلک: هنوز عنوانی برای فیلم مستقل بتمن انتخاب نشده است

بن افلک، کارگردان فیلم The Batman، می‌گوید که هنوز عنوانی برای فیلم مستقل بتمن در نظر گرفته نشده است.

هفته گذشته بود که بن افلک در مورد پیشرفت توسعه و ساخت فیلم مستقل بتمن (The Batman) و عنوان در نظر گرفته شده برای فیلم صحبت‌ کرد. با این حال، این ستاره دنیای دی‌سی توضیح داد که در حال حاضر هنوز عنوانی برای فیلم مستقل بتمن در نظر گرفته نشده است. در جریان یک پرسش و پاسخ در فیسبوک که توسط وب‌سایت E! News برگزار شد، با توجه به اینکه افلک علاوه بر بازی در فیلم بتمن، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را نیز بر عهده دارد، از وی در مورد این فیلم پرسیده شد. او گفت:

هنوز اتفاقی یا چیزی از فیلم بتمن برای ارائه وجود ندارد. ما هنوز در تلاش برای شکل دادن به داستان، فیلم، بودجه و تمام چیزهای دیگر در ارتباط با آن هستیم. شخصی از من پرسید که «شما این فیلم را چی صدا می‌زنید؟» و من هم به او چیزی مثل این جواب دادم که «ما هنوز یک نام برای آن نداریم، ما قصد داریم نام فیلم صرفا The Batman یا فیلم Batman باشد». من این حرف را گفتم تا هر شخص دیگری بگوید که افلک نام فیلم بتمن را اعلام کرده است.

Batman in Batman v Superman: Dawn of Justice

چندی پیش،  جفری بیکز، رئیس کمپانی تایم وارنر، گفته بود که فیلم جدید بتمن احتمالا تا یک و نیم سال دیگر منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که اشاره بیکز به زمان انتشار فیلم بتمن در ۱۸ ماه آینده است یا زمان شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم. با این وجود طبق صحبت‌های افلک به نظر می‌رسد بیکز به زمان شروع تولید فیلم بتمن اشاره کرده است. بن افلک ماه گذشته تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کند.

هفته گذشته، بن افلک سرانجام به نقد‌های فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) که امسال اکران شده است، واکنش نشان داد. این نخستین حضور افلک در نقش شوالیه تاریکی بود. طبق خبری که اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده است، او به ایستگاه تلویزیونی فاکس که در واشینگتن، دی. سی. قرار دارد، گفت:

در این فیلم بیشتر از اینکه بخش‌های دیگر نقد و قضاوت شود، لحن آن مورد نقد قرار گرفت. به نظر می‌رسید که مردم می‌خواستند لحن فیلم سبک‌تر و کمتر جدی باشد و من فکر می‌کردم این لحن جالب خواهد بود چرا که این تفکر شخصی من بود. لحن نمی‌تواند کیفیت فیلم را مشخص کند. برخی ممکن است مثل من فکر کنند و از فیلم لذت ببرند و برخی هم ممکن است موافق نباشند و از فیلم لذت نبرند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده