// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

در Battlefield 1 امکان اجاره سرور را خواهید داشت

EA قابلیت کرایه سرور  را به بازی Battlefield 1 اضافه کرد.

الکترونیک آرتز اعلام کرد که کاربران می‌توانند در بازی Battlefield 1 سرور اجاره کنند. قابلیت کرایه سرور برای رایانه‌های شخصی از نسخه‌های قدیمی بتلفیلد در دسترس بوده و این فرآیند برای کنسول‌ها از عرضه بازی Battlefield 3 آغاز شده است.

با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید سرور خودتان را خلق و تمام شخصی‌ سازی‌ها را در آن انجام دهید. مدتی پس از عرضه Battlefield 1، قادر خواهید بود از طریق فروشگاه درون بازی سرور را اجاره کرده و آن را با تنظیمات خودتان شخصی‌سازی کنید. پیش از این برای دریافت مجوز کرایه سرور، باید سراغ کمپانی‌های متفرقه که تحت نظر EA فعالیت می‌کنند می‌رفتید. فرآیند جدید کرایه سرور به شما اجازه می‌دهد که در صورت بروز مشکل بتوانید مستقیما با پشتیبانی الکترونیک‌آرتز تماس گرفته و مشکل را حل کنید.

در بروزرسانی این خبر اعلام شد که کاربران می‌توانند شخصی‌سازی‌هایی از قبیل نام‌گذاری سرور، نقشه‌های قابل‌بازی، حالت‌‌های بازی و تنظیمات گیم‌پلی در بازی بعمل آورند و البته برخی از تنظیمات هم قابل تغییر نیستند و ممکن است در آینده شاهد در دسترس بودن آن‌ها باشیم.

بازی Battlefield 1‌ در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. با این حال مشترکین EA/Origin Access در حال حاضر قادر به تجربه این بازی برای مدت زمان محدود هستند.

 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده