نویسنده: کاوه حقیقی
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: تریلر بازی Human Resource Machine

اگر طرفدار پر و پا قرص بازی‌های مستقل باشید، حتما دو بازی شاهکار World of Goo و Little Inferno را به خاطر می‌آورید. خبر خوش برای دوست‌داران این بازی‌ها این است که استودیو سازنده آن‌ها قصد دارد به زودی جدیدترین محصول خود را با نام Human Resoruce Machine عرضه کند.
Human Resource Machine یک بازی در سبک معمایی است که توسط کد‌های ساده‌ای که در اختیارتان می‌گذارد امکان برنامه نویسی کارکنان یک شرکت را به شما می‌دهد. (زبان برنامه نویسی ساده ای که می‌تواند یادآور سیستم کنترلی هوش مصنوعی در Final Fantasy XII باشد) Tomorrow Corporation استودیویی که کارکنان آن کار ساخت بازی‌هایی چون World of Goo و Little Inferno  را در کارنامه خود دارند، درباره بازی جدید خودمی‌گوید :
Human Resource Machine یک بازی فکری مخصوص خوره‌های کامپیوتر است. وظیفه شما در هر مرحله این است که بتوانید کاری کنید که کارکنان شرکت به صورت خودکار به دستورات رئیس شرکت عمل کنند. اگر موفق به انجام این کار شدید به مرحله بعد خواهید رفت. اگر تا به حال برنامه نویسی نکرده‌اید، لازم نیست نگران باشید. برنامه نویسی مانند حل کردن پازل است. اگر از تمام صفر ‌و‌ یک‌ها وپرانتز‌های تودرتو و ترسناک صرف نظر کنیم، برنامه نویسی ساده، منطقی و زیبا است و هرکسی می‌تواند آن را درک کند و از آن لذت ببرد. همچنین اگر در کار برنامه نویسی خبره هستید، نگران نباشید چون چالش‌های بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است.

|

بازی Human Resource Machine در تاریخ ۱۵  اکتبر (۲۳ مهر) بر روی کامپیوتر‌های شخصی منتشر می‌شود. نظر شما چیست؟ آیا با شاهکار دیگری در صنعت بازی‌های مستقل رو به رو هستیم؟ منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده