// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

مسابقات چهار نفره بازی Clash Royale به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

استودیوی سازنده بازی کارتی Clash Royale، در آخرین توییت خود از بازگشت حالت بازی 2v2 طی روز‌های آتی خبر داد. در ادامه همراه زومجی باشید.

چندی پیش بود که حالت بازی چهار نفره یا به اصطلاح 2v2 بازی اندروید و آیفون کلش رویال از دسترس خارج شد؛ قابلیتی که حسابی طرفدار پیدا کرده بود و مخاطبان زیادی را جذب بازی کرد. حال کمپانی فنلاندی سوپرسل در آخرین توییت خود رسما اعلام کرد که این قابلیت به زودی با جوایز و چالش‌های مختلف و متفاوت به بازی Clash Royale باز‌خواهد گشت. همچنین طی گفته‌های استودیو، بازیکنان قادر خواهند بود تا دو به دو و به صورت گروهی در قالب مبارزات دوستانه، چالش درفت و دیگر مسابقاتی که به‌زودی اعلام خواهند شد، به مصاف دیگر رقیبان بروند.

رویال کلش دوبه دو

از دیگر اخبار حالت 2v2 بازی هم می‌توان به جوایز نفیس این چالش اشاره کرد. توسعه‌دهندگان بازی تصمیم گرفته‌اند تا به قید قرعه به ۱۰ تیم دو نفره جایزه‌ای معادل ۲۵۰۰ الماس (Gem) اهدا کنند. برای شرکت داده شدن در قرعه‌کشی مسابقات 2v2، می‌بایست پس از پایان هر بازی چهار نفره، در شبکه‌های رسمی توییتر و فیسبوک بازی، تگ مربوط به مسابقه خود را ارسال کنید. سپس سازندگان بازی به صورت کاملا تصادفی ۱۰ تیم خوش‌شانس را از بین تگ‌های ارسالی انتخاب خواهند کرد. پس تا باز شدن این قابلیت منتظر بمانید و جوایز رویایی کسب کنید. همچنین مسابقات ۲۵ مرداد Crown Championship را از دست ندهید.

دانلود بازی Clash Royale


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده