// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Yesterday!

بازی اندروید و آیفون Yesterday! ماجراجویی متفاوت و البته عاشقانه‌ای است که جدایی عاشق و معشوق را روایت می‌کند.

عشق، احساسی عمیق و یکتا که داستا‌ن‌ها در طول تاریخ، به خوبی آن را توصیف کرده‌اند. احساسات و عشقِ میان دو انسان دست‌ مایه‌ی بسیاری از بازی‌های عرضه شده تاکنون بوده و خیلی از بازیکنان نیز در بازی‌های مختلف شاهد علاقه میان دو انسان بوده‌اند. اما بازی‌های موبایل اصولا دنیای کوچکی دارند و داستان‌ آنها هم به همین نسبت کوچک است. بازی موبایلی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، این‌بار روایتی ساده از جدایی دختر و پسری کوچک را روایت می‌کند. بازی اندروید و آیفون Yesterday! سعی دارد تا قلب بازیکنان را با نت‌های موسیقی به تپش بی‌اندازد و آنها را در دنیایی از سادگی، وارد پازل‌هایی پیچیده کند.

بازی Yesterday!

بازی Yesterday! در مجموع بیش از ۳۰ مرحله دارد

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که به دنبال اتفاقی مرموز، جدایی احساسی میان دخترک و پسرکی جوان ایجاد می‌شود. بازی پازل Yesterday! گیم‌پلی ساده و روانی دارد و تنها وظیفه‌ی شما رساندن این دو شخصیت به یکدیگر است. شخصیت‌های داستان روی مکعب‌های متحرک ایستاده‌اند و این شما هستید که باید به شکلی سکو یا مکعب‌ها را حرکت دهید که دخترک و پسرک در یک راستا قرار بگیرند. با قرار گیری این دختر و پسر جوان، می‌توانید با لمس نمایشگر، دخترک را به سمت پسر حرکت دهید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی تنوع محیط‌های طراحی شده است. طراحی مراحل تنوع بسیاری دارد و معماها به مرور مشکل می‌شوند که برای حل کردن آنها نیاز به زمان و حرکت بیشتری دارید.

در کنار معماهای چالشی، بازی گرافیک کارتونی و دوست‌داشتنی دارد. با تمام کردن کامل هر بخش می‌توانید به بخش جدید و محیط کاملا جدیدی وارد شوید. این تغییر ناگهانی در محیط، باعث شده تا در هنگام تجربه بازی احساس تکراری شدن مراحل را نداشته باشید. بازی Yesterday! دنیای ساده‌ای دارد و همانطور که در بالا گفتم موسیقی بازی زیبا و گوش‌نواز است. صدای نت‌های موسیقی و صداگذاری ساده بازی باعث شده تا در هنگام تجربه بازی با هدست، نهایت لذت را ببرید. همچنین می‌توانید با انجام یک سری مراحل، اچیومنت‌هایی را به دست بیاورید. بدون مراحل آموزشی، بازی Yesterday! در مجموع ۶ بخش دارد که هر بخش شامل ۵ مرحله ساده می‌شود. برای ورود به مراحل جدید باید تمام معماهای بخش قبلی را حل کرده باشید.

بازی Yesterday!

در انتها باید گفت که شباهت بازی Yesterday! با بازی‌ اشاره و کلیک Yesterday، باعث شده تا ساخته‌ی Youzu Stars آنچنان که باید دیده نشوند. دنیای ساده و بی آلایش Yesterday دوست‌داشتنی است و در مدت کوتاهی می‌تواند توجه بازیکنان را به سوی خود جلب کند. داستان با تصاویر احساسی روایت می‌شود و باید به مرور با تمام کردن مراحل، شاهد اشک‌‌ها و لبخندهای دو شخصیت اصلی داستان باشید. بازی Yesterday! محصولی پولی است و برای تجربه آن باید ۲.۹۹ دلار را پرداخت کنید. نکته مهم پشتیبانی نشدن خریدهای درون برنامه‌ای است که به لطف این موضوع تنها با یک بار خریداری بازی، می‌تواند Yesterday! را کامل تجربه کنید.

دانلود بازی Yesterday!


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده