نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

اولین تصاویر از فضاپیمای جدید U-Wing در فیلم Rogue One منتشر شد

لوکاس‌فیلم اولین تصاویر از فضاپیمای جدید شورشیان فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به نام U-Wing را منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جهان جنگ ستارگان در حال آماده شدن برای گسترش در یک مسیر جدید در دسامبر امسال با فیلم Rogue One: A Star Wars Story می‌شود. در این فیلم شاهد حضور موارد جدیدی از جمله Death Troopers و بیگانگان فضایی جدید خواهیم بود و اخیرا هم از یک فضاپیمای جدید در این فیلم رونمایی شده است. جنگنده U-Wing جدیدترین فضاپیمای دنیای جنگ ستارگان است که متعلق به نیروهای شورشی است و برای نخستین ‌بار در این فیلم حضور خواهد داشت. مت مارتین، از اعضای بخش اجرایی گروه داستانی و خلاق لوکاس‌فیلم، ضمن معرفی این فضاپیما در این رابطه می‌گوید:

فضاپیمای U-Wing، فضاپیمای جدیدی در جهان جنگ ستارگان است که می‌تواند نیروهای نظامی و سلاح‌های جنگی را حمل کند. این فضاپیما می‌تواند نیروهای شورشی را با بیشترین سرعت ممکن به مناطق جنگی با آتش سنگین وارد و خارج کند، بال‌ها بسته به وضعیت آن متغیر خواهد بود و می‌تواند همزمان هم سرباز حمل کند و هم پشتیبانی هوایی انجام دهد.

این در حالی است که طبق گفته مارتین پیش از این تصاویر این فضاپیما در سال گذشته توسط لوکاس‌فیلم منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید تصاویر این فضاپیمای جدید را مشاهده کنید:

در خبری دیگر در ارتباط با Rogue One، بنا به گفته هالیوود ریپورتر، تونی گیلروی، نویسنده مجموعه بورن، برای کمک به فیلمبرداری دوباره این فیلم Rogue One به تیم تولید اضافه شده بود، حال طبق خبرهای جدیدی که منتشر شده است، گیلروی در فیلم باقی مانده و بخش عمده‌ و مهمی از ویرایش فیلم را به دست گرفته است. در حالی که گرت ادواردز کارگردان فیلم Rogue One، به شدت درگیر آخرین مراحل تولید فیلم است، گیلروی اختیارات بیشتری را در هدایت مراحل پس از تولید این فیلم بدست گرفته است. با این حال منابع نزدیک به این سایت تاکید می‌کنند این دو فیلمساز در حال کار و همکاری با یکدیگر هستند، گیلروی نقش مشابهی را نیز در طول تولید فیلم گودزیلا (Godzilla) با ادواردز در سال ۲۰۱۴ داشته است.

فیلم Rogue One داستان نیروهای مقاومتی را روایت می‌کند که متحد شده‌اند تا نقشه ساخت سلاح مخوف موسوم به ستاره مرگ را سرقت کنند. در این فیلم بازیگرانی چون فلیسیتی جونز در نقش جن آرسو، مدز میکلسن در نقش گالن آرسو، دیگو لونا در نقش کاپیتان کازیان آندور، دانی ین در نقش Chirrut Imwe، جیانگ ون در نقش Baze Malbus، آلن تودیک در نقش دروید K-2SO، ریز احمد در نقش خلبان بودی روک، فارست ویتاکر در نقش ساو جررا و بن مندلسون در نقش شخصیت شرور اصلی فیلم، دایرکتور اورسون کرنیک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و کارگردانی این فیلم بر عهده گرت ادواردز است. فیلم هان سولو (Han Solo) دیگر فیلم مجموعه فرعی جنگ ستارگان است، آلدن ارنرایک  بازیگر نقش هان سولو جوان را بازی خواهد کرد و فیل لرد به همراه کریس میلر، که کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند. لارنس کاسدان و جیسون مک‌گاتلین در نقش تهیه کننده اجرایی و ویل آلگرا در نقش تهیه کننده در این فیلم حضور دارند. تولید و فیلمبرداری فیلم Han Solo در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ (دی-بهمن ۱۳۹۵) آغاز خواهد شد. فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده