نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

مراحل پس از تولید فیلم Rogue One بر عهده نویسنده مجموعه Bourne است

چندی پیش اعلام شد برخی از صحنه‌های فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) با کمک تونی گیلروی، دوباره فیلمبرداری می‌شوند. حال اعلام شده است وی مسئولیت بیشتری در بخش‌های پس از تولید این فیلم بدست گرفته است.

در ماه ژوئن (خرداد) تونی گیلروی، نویسنده مجموعه بورن، برای کمک به فیلمبرداری دوباره این فیلم Rogue One به تیم تولید اضافه شد. حال طبق خبرهای جدیدی که منتشر شده است، گیلروی در فیلم باقی مانده و بخش عمده‌ و مهمی از ویرایش فیلم را به دست گرفته است. بنا به گفته هالیوود ریپورتر، در حالی که گرت ادواردز کارگردان فیلم Rogue One، به شدت درگیر آخرین مراحل تولید فیلم است، گیلروی اختیارات بیشتری را در هدایت مراحل پس از تولید این فیلم بدست گرفته است. با این حال منابع نزدیک به این سایت تاکید می‌کنند این دو فیلمساز در حال کار و همکاری با یکدیگر هستند، گیلروی نقش مشابهی را نیز در طول تولید فیلم گودزیلا (Godzilla) با ادواردز در سال ۲۰۱۴ داشته است.

گیلروی را بیشتر می‌توان به خاطر کارگردانی میراث بورن (The Bourne Legacy)، فیلم مایکل کلیتون (Michael Clayton) با حضور جورج کلونی و نوشتن فیلمنامه سه فیلم ابتدایی مجموعه بورن (Bourne) به خاطر آورد. هالیوود ریپورتر همچنین اضافه می‌کند که فیلمبرداری دوباره Rogue One در حال حاضر تکمیل شده است که هدف آن، رفع برخی از مسائل و مشکلاتی که پیش از این مطرح شده بود از جمله آن پایان این فیلم است. پیش از این منابع نزدیک به دیزنی خبر مبنی بر تغییرات گسترده در فیلمبرداری دوباره این فیلم را تکذیب کرده بودند. در ماه ژوئن، اینترتینمنت ویکلی به نقل از یک منبع نزدیک اظهار داشت:

این تغییرات در رابطه با بهبود توسعه شخصیت‌ها است و تمام آن‌ها بین صحنه‌هایی خواهند بود که قبلا فیلمبرداری شده‌اند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و این در حالی است که چندی پیش تایید شد هان سولو در این فیلم حضور نخواهد داشتبازیگرانی چون فلیسیتی جونز، دیگو لونا، بن مندلسون، دانی ین، ریز احمد، فارست ویتاکر و مدز میکلسن در «روگ وان» به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده