// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Somorost 3

اگر از علاقه‌مندان به بازی Machinarium هستید، با معرفی یکی از بهترین بازی‌های پلتفرم موبایل همراه باشید.

کمتر کسی پیدا می‌شود که بازی محبوب و شیرین Machinarium را بازی نکرده و با آن خاطره های خوبی را سپری نکرده باشد. معماهای زیبا و چالش برانگیز، طراحی و گرافیک بسیار هنری و زیبا، داستان سرایی کاملا عمیق و موزیک متنی دلنشین از نشانه‌های این بازی بودند. Machinarium توسط استدیو آمانیتا دیزاین (Amanita Design) برای تمامی پلتفرم‌های گیم عرضه شد و توانست به موفقیت خوبی از هر لحاظ در بین کاربران دست پیدا کند. پس از گذشت چند سال آمانیتا دیزاین تصمیم به ساخت بازی گرفت که شباهت زیادی با اولین اثر خود داشت و از حق نگذریم توانست به موفقیت خوبی برسد. Samorost،‌ بازی اندروید وآیفون که ما در اینجا قصد معرفی نسخه سوم آن‌را داریم یکی از بهترین‌ها در سبک بازی‌های ماجراجویی و اشاره و کلیک است که برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده است.

Samorost 01

این کمپانی بازی دیگری را نیز بعد از نسخه اول Samorost ساخت نتوانست به معروفیت بازی قبلیشان برسد. این بازی Botanicula نام داشت. اما در بازی Samorost 3 کاربر با دنیایی پر از معماهای متنوع، پازل‌های گوناگون و بعضا سخت روبه‌رو می‌شود که هرکدام از آن‌ها به عنوان یک تست هوش محسوب می‌شوند و مخاطب را کاملا درگیر خود می‌کنند که هدف کمپانی سازنده بازی هم همین است. این بازی از ۹ جهان مختلف تشکیل شده است که موجودات عجیب و غریبی با داستان‌هایی عجیب‌تر آن را احاطه کرده‌اند. در سرتاسر این بازی طراحی و هنر موج می‌زند. شما در این بازی نقش یک موجود انسان‌نما با لباسی سفید و چکمه‌هایی قهوه‌ای را دارید که با افتادن یک ساز شبیه به شیپور در نزدیک خانه‌تان متوجه یک سری اتفاقات می‌شوید. شما با مطالعه کتابی متوجه می‌شوید که این شیپور می‌تواند ارواح را از درون اجسام و حتی در سیاره‌ها احضار کند. ارواحی که هر کدام برای خود داستانی را روایت می‌کنند و شما را بیشتر با محیط رمزآلود بازی آشنا می‌کنند.

اما این شیپور با این قابلیتی که دارد صد در صد دارای صاحبانی است. شما متوجه می‌شوید که این ساز متعلق به چهار موجود شبیه به شما است که در سیاره‌ای دیگر زندگی می‌کنند. در نتیجه تصمیم می‌گیرید سفینه‌ای بسازید تا با آن به سیاره مورد نظر سفر کرده و آن‌ها را پیدا کنید. اما برای ساختن این وسیله شما راه سختی را در پیش روی خواهید داشت و با افراد مختلفی برخورد خواهید کرد تا بتوانید با کمک این افراد سفینه خود را بسازید و عازم سفر شوید.

بازی Samorost 3 یکی از فوق‌العاده ترین بازی‌های روز پلتفرم‌های موبایل و کامپیوتر است. این بازی توانسته از گوگل پلی امتیاز بسیار خوب ۴.۶ را کسب کند. شما می‌توانید این بازی را با قیمت پنج دلار برای پلتفرم‌ اندروید و چهار دلار برای پلتفرم iOS از گوگل پلی استور و آیتونز خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید Samorost 3 از گوگل پلی‌استور | دانلود بازی آیفون Samorost 3 از اپ استور


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده