آخرین خبرهای استودیو پلاتینوم‌گیمز

پلاتینوم‌گیمز یک استودیو بازیسازی ژاپنی است که در سال ۲۰۰۷ توسط شینجی میکامی، هیدکی کامیا و آتسوشی اینابا تاسیس شده و تا به امروز بازی‌هایی نظیر بایونتا و NieR را توسعه داده‌اند.

Resident Evil 3 با همکاری استودیوی جدیدی به ریاست مدیرعامل سابق پلاتینیوم گیمز ساخته می‌شود

Resident Evil 3 با همکاری استودیو جدیدی به ریاست تاتسویا مینامی، عضو سابق کپکام و پلاتینیوم گیمز ساخته می‌شود.

کالکشن ۱۰ سالگی Bayonetta و Vanquish به‌صورت رسمی معرفی شد

سگا به‌صورت رسمی اعلام کرد که کالکشن بازی‌های Bayonetta و Vanquish در بهمن ماه عرضه خواهد شد.

بازی Vanquish Remaster احتمالا برای ایکس باکس وان عرضه شود

بازی Vanquish در فروشگاه مایکروسافت برای ایکس‌باکس وان دیده شده و به شایعات مبنی بر انتشار این بازی روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت دامن زده است.

برنامه های پلاتینیوم گیمز به مناسبت ۱۰ سالگی Bayonetta اعلام شد

استودیو پلاتینیوم گیمز به مناسبت ۱۰ سالگی مجموعه بایونتا یک سری برنامه‌های ویژه تدارک دیده که در ادامه می‌توانید از جزییات آن‌ها مطلع شوید.

کارگردان اصلی بازی Okami به نسخه جدید آن اشاره می‌کند

ایکومی ناکامورا و هیدکی کامیا در حساب توییتر خود به نسخه‌ی جدید بازی Okami اشاره می‌کنند.

تریلر جدید Astral Chain بازخوردهای خوب بازی را نشان می‌دهد

پلاتینیوم گیمز به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Astral Chain منتشر کرده است که بازخوردهای خوب منتقدان به این بازی را نشان می‌دهد.

بررسی بازی Astral Chain

Astral Chain، جدیدترین ساخته پلاتینیوم گیمز، اثری ارزشمند و قابل تحسین است که با تمام مشکلات خود، می‌تواند یک تجربه‌ی عمیق در سبک هک اند اسلش را ارائه دهد.

تریلر روز عرضه Astral Chain منتشر شد

تقریبا سه روز به عرضه بازی Astral Chain زمان باقی‌مانده است و نینتندو تریلر روز عرضه این بازی را منتشر کرده است.

تریلر گیم‌ پلی Astral Chain با محوریت باس فایت‌ها و مکانیزم‌های بازی منتشر شد [گیمزکام 2019]

در جریان یک پنل از نینتندو برای بازی Astral Chain در گیمزکام ۲۰۱۹، ویدیو گیم‌ پلی جدیدی از این بازی به‌نمایش در آمد.

کارگردان Astral Chain از Pokemon برای خلق گیم پلی بازی الهام گرفته است

تاکاهیسا تائورا به‌تازگی اعلام کرده است که ایده احضار و استفاده از یک همراه در مبارزات Astral Chain، از ساختار احضار پوکمون‌ها الهام گرفته شده است.

فضای مورد نیاز بازی Astral Chain روی نینتندو سوییچ مشخص شد

در راستای عرضه بازی Astral Chain در تاریخ هشت شهریور ماه، فضای مورد نیاز این بازی روی نینتندو سوییچ مشخص شد.

پلاتینیوم گیمز ساخت سه گانه ای از بازی Astral Chain را تکذیب کرد

تاکاهیسا تائورا، کارگردان بازی Astral Chain به‌طور رسمی شایعه‌ی به‌وجود آمده مبنی بر سه گانه بودن این اثر را تکذیب کرد و آن را یک اشتباه ترجمه‌ای خواند.

Astral Chain یک مجموعه سه‌ گانه خواهد بود

تاکاهیسا تائورا، کارگردان Astral Chain، در مصاحبه‌ای اخیر خود اعلام کرده است که پلاتینیوم گیمز برنامه دارد تا این بازی را به یک سه‌گانه تبدیل کند.

استودیو سازنده Bayonetta از پلتفرم های نسل بعد می‌گوید؛ PS5 و ایکس باکس اسکارلت هیجان انگیز نیستند

آتسوشی اینابا در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت آن‌چنان هیجان‌انگیز نیستند، اما برای سرویس‌های ابری هیجان‌زده است.

حالت کوآپ Astral Chain بازیکنان را به چالش می‌کشد

با اینکه هدف اصلی Astral Chain، مبارزات تک‌نفره است، اما تیم سازنده از یک حالت کوآپ دو نفره هم استفاده کرده است که بازیکنان را به‌چالش می‌کشد.

در بازی Astral Chain بازیکنان همزمان دو شخصیت را کنترل می‌کنند [E3 2019]

استودیو پلاتینیوم گیمز به‌تازگی اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی Astral Chain منتشر کرده که نشان‌دهنده‌ی امکان کنترل دو شخصیت این بازی به‌طور هم‌زمان است.

تریلر گیم پلی بازی Astral Chain منتشر شد [E3 2019]

در جریان برنامه دایرکت نینتندو در نمایشگاه E3 2019، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Astral Chain به‌نمایش در آمد.

فروش بازی Nier: Automata از مرز ۴ میلیون نسخه عبور کرد

سازندگان بازی Nier: Automata در کنار مخابره‌ی این خبر، پیام‌ تشکر خود و چند تصویرهنری جذاب از بازی را تقدیم هواداران‌شان کردند.

فروش بازی NieR: Automata به چهار میلیون نسخه رسید

شرکت اسکوئر انیکس به‌تازگی اعلام کرده است که فروش بازی NieR: Automata به چهار میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است.

پلاتینیوم گیمز: لغو شدن Scalebound تنها تقصیر مایکروسافت نبود

آتسوشی اینابا اتفاقات پیش‌آمده برای بازی Scalebound را به دو طرف ماجرا ارتباط می‌دهد، نه فقط مایکروسافت.

صفحه ۶ از ۱۲