نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۸

فروش بسیار خوب بازی NieR: Automata ادامه دارد

اسکوئر انیکس آمار جدیدی از فروش بازی NieR: Automata در سراسر جهان ارائه کرده است.

شرکت اسکوئر انیکس هفتمین سالگرد عرضه بازی NieR: Automata را با اعلام آمار جدید فروش آن جشن گرفت. به‌گفته ناشر، مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی NieR: Automata از هشت میلیون نسخه در سراسر جهان فراتر رفته است. فروش این بازی اکشن و نقش‌آفرینی در آوریل ۲۰۲۳ به ۷.۵ میلیون واحد رسیده بود که نشان می‌دهد در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است.

بازی NieR: Automata توسط استودیو پلاتینیوم گیمز ساخته شد و ابتدا برای پلی استیشن 4 و در ادامه برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت. داستان بازی به‌عنوان ادامه‌ی دراکنگارد، در آینده‌ای دور روایت می‌شد؛ جایی‌که بیگانه‌ها به زمین حمله می‌کنند و انسان‌های بازمانده به سمت ماه فرار کرده‌اند. دراین‌زمان دو اندروید 2B و 9S برای شکست دادن ماشین‌هایی که توسط بیگانگان ساخته شده‌اند، ماجراجویی هیجان‌انگیزی را رقم می‌زنند.

استودیو پلاتینیوم گیمز با توسعه NieR: Automata به‌دلیل توسعه مبارزات جذاب، روایت شنیدنی و شخصیت‌پردازی عالی با تحسین منتقدان و استقبال بازیکن‌ها مواجه شد. بااین‌حال یوسوکه سایتو، تهیه‌کننده سری Nier در نوامبر گذشته اعلام کرد این سری به پایان راه خود نرسیده است اما نسخه جدیدی هم در حال ساخت نیست.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده