نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

احتمال ساخت دنباله بازی NieR: Automata افزایش یافت

یوکو تارو، خالق مجموعه بازی‌های NieR اخیرا به ساخت دنباله‌ای برای بازی اکشن نقش‌آفرینی تحسین‌شده NieR: Automata اشاره کرده است.

به‌تازگی کاربری با نام SanTheSly در انجمن ریست‌ارا که در کنسرت موسیقی اخیر NieR در لندن شرکت بود، اطلاعات جالبی از این رویداد به‌اشتراک گذاشته است. به‌گفته او، یوکو تارو، خالق سری بازی‌های NieR نیز در این کنسرت حضور داشت و برای قدردانی از طرفداران روی صحنه رفت. یوکو تارو زمانی‌که روی صحنه رفت، به حاضران گفت که رئیس شرکت اسکوئر انیکس نیز در این کنسرت حضور دارد، بنابراین از آن‌ها خواست که اگر می‌خواهند دنباله بازی NieR: Automata ساخته شود، بلندترین تشویق شب را از خود نشان دهند.

این کاربر می‌گوید که بعد از این گفته تارو، همه حاضران شروع به‌دست زدن، تشویق و فریاد کردند و سروصدای زیادی سالن را پر کرد. مشخص نیست که یوکو تارو چقدر در صحبت‌های خود جدی بود، اما بدون شک تقاضای زیادی برای ساخت این دنباله وجود دارد و مدت‌ها است که بسیاری از طرفداران برای ساخت نسخه سوم مجموعه NieR لحظه‌شماری می‌کنند. این موضوع در کنسرت برای تارو و یوسوکه ماتسودا، رئیس و مدیر اسکوئر انیکس کاملا روشن شد.

جالب است فردی که این اطلاعات را منتشر کرده است، اعلام کرد که در طول کنسرت کلمه REPENT به‌طور مکرر تکرار می‌شد، اما در بخش پایانی این رویداد، این کلمه به‌شکل R3PENT نوشته شده بود که می‌تواند اشاره دیگری به ساخت نسخه سوم سری NieR داشته باشد. بازی NieR: Automata ساخته استودیوی پلاتینیوم‌گیمز در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد و سپس در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ به‌ترتیب برای کنسول‌های ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت.

این اثر دنباله‌ای برای بازی NieR محصول سال ۲۰۱۰ بود که خود آن نیز اسپین‌آفی برای مجموعه Drakengard است. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، فروش بازی NieR: Automata از هشت میلیون نسخه عبور کرده است.


منبع Twisted Voxel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده