نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰

دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد [حاوی اسپویل از فیلم Avengers: Endgame]

کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو امروز دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home را منتشر کردند که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

این تریلر پایان فیلم Avengers: Endgame را فاش خواهد کرد و اگر این فیلم را تماشا نکرده‌اید، این تریلر را تماشا نکنید

مدتی پیش اطلاعاتی از دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) ثبت شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شده است. کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کردند که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این قسمت است. در طول تریلر شاهد ملاقات شخصیت میستریو با بازی جیک جیلنهال با پیتر پارکر با بازی تام هالند، هستیم و همچنین به نظر می‌رسد که پیش از شروع اتفاقات فیلم، نیک فیوری به دنبال برقراری ارتباط با مرد عنکبوتی و دادن ماموریت به او است که با امتناع پیتر پارکر در ابتدا مواجه می‌شود. با این حال، میستریو که ظاهرا از دنیای دیگری به این دنیا آمده، در ظاهر قصد کمک کردن به فیوری و اسپایدرمن برای مبارزه با اعضای گروه شرور و منفی The Elementals (المنتالز) را دارد و در طول تریلر شاهد تصاویر بیشتری از میستریو نیز هستیم. همچنین بار دیگر اشاره می‌کنم که این تریلر حاوی اسپویل از پایان فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) است و در صورت اینکه این فیلم را تماشا نکرده‌اید، از تماشای دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home پرهیز کنید. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فاز سوم دنیای سینمایی مارول قرار است با فیلم Spider-Man: Far From Home به پایان برسد و این فیلم بخشی از فاز چهارم این مجموعه نیست که دومین تریلر این فیلم دلیل آن را نشان می‌دهد. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far from Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man نیز بر عهده جان واتس، بوده است و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: Far From Home برای اکران در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده